logo
امروز : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۹۴۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی:

افراد امین به مجلس معرفی شوند

افراد-امین-به-مجلس-معرفی-شوند
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید افراد امین و مورد اعتماد به مجلس معرفی شوند چراکه تجربیات و سوابق گذشته افراد و همچنین احوالات آن‌ها در دوره های قبلی ملاک بررسی صلاحیت آن‌ها خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی راه‌دانا؛ محمدصالح جوکار با اشاره به شاخصه‌های معرفی کابینه چهاردهم در تاکیدات رهبر انقلاب گفت: یکی از ویژگی‌هایی که دیدار نمایندگان دوره دوازدهم مجلس با رهبر انقلاب داشت این بود که رئیس جمهور منتخب نیز در این دیدار حضور داشت.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین مسائل مورد تاکید رهبری تعامل و ارتباط نزدیک مجلس و دولت بود، ادامه داد: ورود مجلس به موضوعات مختلف چه در بعد قانون‌گذاری و چه در بعد نظارت باید برای کمک به دولت باشد زیرا تنها در این صورت حرکت به سمت پیشرفت کشور محقق خواهد شد.

نماینده مردم یزد در مجلس با بیان اینکه مجلس براساس شاخص‌هایی که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند به وزرای پیشنهادی رای اعتماد خواهد داد، تاکید کرد: باید افراد امین و مورد اعتماد به مجلس معرفی شوند چراکه تجربیات و سوابق گذشته افراد و همچنین احوالات آن‌ها در دوره های قبلی ملاک بررسی صلاحیت آن‌ها خواهد بود.

جوکار با اشاره به اینکه آقای پزشکیان را فردی آزاده می‌دانیم که تحت تاثیر فشارهای حزبی و گروهی قرار نخواهد گرفت، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور منتخب تحت تاثیر منافع حزبی که دیگران به دنبال آن هستند قرار نخواهد گرفت از این‌رو امیدواریم که افرادی فاقد هرگونه حزب بازی و سیاسی کاری برای رای اعتماد به مجلس معرفی شوند.

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۵:۰۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۶
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۱
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۶
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۵
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹