logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۹۴۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر درمان استان زنجان خبر داد:

افزایش تخت بیمارستان امام حسین (ع) زنجان

افزایش-تخت-بیمارستان-امام-حسین-(ع)-زنجان-
مدیر درمان استان زنجان گفت: افزایش تخت بیمارستان امام حسین (ع) درخواست بیمه‌شدگان و شرکای تامین اجتماعی در استان زنجان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان، امیر‌عباس جراحی‌علمداری در نشست شورای راهبردی با شرکای تامین اجتماعی  گفت: افزایش تخت بیمارستان امام حسین (ع) زنجان، خواسته شرکا تامین اجتماعی در استان زنجان است.

بیشتر بخوانید

 وی گفت: در استان زنجان بیش از 600 هزار بیمه شده وجود دارد که بخش عظیمی از آن را کارگران و خانواده آنان تشکیل می‌دهد، که در سطح استان خدمات درمانی بستری را در دو بیمارستان امام حسین (ع) و بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی دریافت می‌کنند.  

مدیر درمان استان زنجان ابراز کرد: طرح توسعه بیمارستان امام حسین (ع) از انتظارت به حق بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان است که این موضوع به عنوان تکلیف این مدیریت در قبال شرکا اجتماعی پیگری و تأییدات معاونت درمان سازمان و کمیته‌های تخصصی کارشناسی سازمان را اخذ کرده است و در صورت تصویب در هیأت مدیره و هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی اجرایی خواهد شد. 

جراحی‌علمداری در ادامه گفت: در سال گذشته بیمه‌شدگان تحت پوشش بیش از 2 میلیون و 700 هزار بار در مراکز درمانی تامین اجتماعی خدمات درمانی دریافت شد.

 در ادامه محمد حسن ندرلو، ئیس کانون شورای اسلامی کارگری از تلاش‌های مدیریت درمان استان زنجان در ارائه خدمت درمانی قدرردانی و توسعه خدمات تخصصی و تخت‌های بیمارستان امام حسین (ع) زنجان از مدیر درمان مطالبه کردند.

 عیسی نجفی رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران هم از تلاش‌های مدیریت درمان زنجان و پیگیری توسعه بیمارستان‌های تامین اجتماعی در استان تشکر و قدردانی انجام گرفت.  

جراحی ادامه گفت: از شرکا اجتماعی سازمان در استان زنجان در خواست کردند تا در پیگیری تصویب طرح توسعه بیمارستان امام حسین (ع) در هیأت مدیره و هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی، مدیریت درمان زنجان را یاری کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر