logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۹۴۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
یادداشت؛

امید خرمدره به آقای نماینده

امید-خرمدره-به-آقای-نماینده
آقای نماینده، مردم این شهر اکنون چشمان خود را به دستان شما و جایگاه نظارتیتان دوخته‌اند و یقیناً بر این امیدوارند مدیرانی که ظرفیت و توانایی ایجاد بستر برون‌رفت خرم‌دره از مشکلات را ندارند با نیروهای شایسته، توانمند و تازه‌نفس تعویض شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ آقای منصور علیمردانی، نماینده منتخب مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، اکنون با گذشت چند صباحی از ایام انتخابات و راهیابی شما به مجلس، قطعاً به حد کافی بر امورات و مسائل منطقه مطلع شده‌اید.

بیشتر بخوانید

حال بر آن شدیم تا اولین پیام شهروندان و مردم شهرستان خرم‌دره را به عنوان پلی ارتباطی میان مردم و مسئولان توسط این تریبون خدمت شما برسانیم، باشد که کلید حل مشکلات و مطالبات مردم و این امید‌ها که در دل مردم منطقه است باشید.

وعده‌های رو کاغذ مانده همچون جاده خرم‌دره به شمال، پارک راه ابریشم متروکه، احداث پارک بزرگ خانواده بالای کمربندی، پارک بانوان، تعطیلی جمعه بازار، احداث میدان ورودی غربی، ساخت شهرک صنعتی دوم، پروژه دو بانده کردن کمربندی و دو خطه کردن راه‌آهن، ورزشگاه بزرگ چند منظوره متروکه بالای اتوبان خرم‌دره، کنترل حشرات و بوی نامطبوع گاوداری بنیاد، سرانجام بیمارستان نور ولایت، ایمن‌سازی مجتمع بهاران، بازسازی هتل غزال، احداث سالن اجتماعات شهری، پایانه مسافربری، کنترل ترافیک و بهسازی معابر داخل شهری، اشتغال و کارآفرینی و ... از جمله مطالبات مردم این شهر بوده و است که توسط مسئولان از جمله فرمانداران و شهرداران در جلسات و دیدارها مطرح شده و پیگیری آن‌ها بیان می‌شود.

حال باید پرسید در این سال‌های مسئولیت و حضور‌ مدیران شهری غیربومی و بومی چه تعداد از این سخن و وعده‌ها به واقعیت تبدیل شده است و چند مورد از خواسته‌ها و مطالبات شهروندان تحقق یافته است؟

فارغ از دید و بازدید، جلسات و دیدارهای روزمره، سوالی که در اذهان عمومی تشکیل شده این است که فرمانداران، شهرداران و ... طی مدت مسئولیت خود کدام یک از مطالبات اصلی شهروندان خرم‌دره را به نتیجه رسانده و بهره‌برداری کدام یک از موارد مطرح شده به نام آن‌ها به یادگار مانده است؟ و طی داشتن کرسی جایگاه‌های مدیریتی شهرستان، کارنامه موفقیت و عملکرد این مسئولان تا چه میزان رضایت‌بخش بوده است؟

آقای نماینده، مردم این شهر اکنون چشمان خود را به دستان شما و جایگاه نظارتی جنابعالی دوخته‌اند و یقیناً بر این امیدوارند مدیرانی که ظرفیت و توانایی ایجاد بستر برون رفت خرم‌دره از مشکلات را ندارند با نیروهای شایسته، توانمند و تازه‌نفس تعویض بشوند و این انفعال، رکود حرکتی و فرصت‌سوزی‌ها به فرصت‌سازی، توسعه و تغییرات مثبت تبدیل شود.

باشد که امید مردم تحقق یافته و امید است قدر‌ لحظه‌ها و فرصت رشد و پیشرفت شهرستان و منطقه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و تغییرات مثبت و مثمر ثمر به نفع مردم و منطقه رقم بخورد.

ابوالفضل مقدم

انتهای خبر/

نظرات
[ نام : علی عبدی ] [ ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹ ]
خرمدره باید به حق و استحقاقش برسد . به همت مسئولین
[ نام : متین خرمدره ] [ ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹ ]
سلام.امیدوارم نماینده نگاه ویژه ای به خرمدره مظلوم داشته باشد
فرم ارسال نظر