logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۹۴۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در ابهر:

۲۰ نوعروس ابهری راهی خانه بخت شدند

۲۰-نوعروس-ابهری-راهی-خانه-بخت-شدند
مدیر مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در ابهر گفت: در چهار ماه اول سال‌ جاری ۲۰ نوعروس ابهری به کمک خیران راهی خانه بخت شدند.

معصومه الله‌وردیلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: در چهار ماهه اول سال‌جاری ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان اهداء شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این جهیزیه‌ها شامل اقلام اساسی زندگی است، گفت: ارزش هر سری حدود ۳۰ میلیون تومان بوده که به همت این بنیاد و مشارکت خیران شهرستان تأمین شده است.

مدیر مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در ابهر گفت: این کار خیرخواهانه با هدف ایجاد سهولت در ازدواج جوانان، ترویج ازدواج آسان و حمایت از نوعروسان کم‌برخوردار که شرایط مالی مناسب برای تأمین جهیزیه را ندارند، انجام شد.

وی با بیان اینکه قبل از اهداء جهیزیه ۱۰ جلسه کلاس‌های مشاوره قبل از ازدواج هم برای این نوعروسان برگزار شده است، افزود: یکی از مهم‌ترین هدف‌های ما در تهیه جهیزیه استفاده از تولیدات داخلی است که با این کار از کالاهای تولید داخلی ایرانی حمایت کنیم.

الله‌وردیلو تصریح کرد: دفتر خیریه آبشار عاطفه‌ها از سال ۹۳ به صورت گسترده فعالیت خود را در شهرستان ابهر شروع کرده و تاکنون عملکردها و فعالیت‌های شایانی داشته که همه را ما مدیون خیران، دریادل دفتر خیریه هستیم که هر بار ما فراخوانی دادیم واقعاً ما را شرمنده و شگفت‌زده کرده و کمک‌های خود را روانه دفتر کردند تا ما مدیون نیازمندهایی که به دفتر خیریه مراجعه می‌کنند نباشیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر