logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۹۴۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره کنترل عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان خبر داد:

پایش بار کامیون‌ها در محورهای مواصلاتی ماهنشان

پایش-بار-کامیون‌ها-در-محورهای-مواصلاتی-ماهنشان
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه بار کامیون‌ها در محور‌های مواصلاتی ماهنشان پایش می‌شوند گفت: این پایش و رصد‌ها به صورت روزانه انجام می‌شود.

مهدی میناخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: بار کامیون‌ها در محور‌های مواصلاتی ماهنشان پایش می‌شوند که این پایش و رصد‌ها به صورت روزانه توسط تیم‌های گشتی پلیس راه و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ماهنشان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه نقاط پر تردد با احتمال حمل بار اضافه بیشتر رصد می‌شوند مطرح کرد: رانندگان متخلف شناسایی شده و از طریق پلیس راه اعمال قانون می‌شوند.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان اظهار کرد: در صورت مشاهده حمل بار بیش از حد کامیون متوقف و به پارکینگ منتقل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کامیون‌های متخلف توسط پلیس راه رسیدگی و اعمال قانون می‌شوند خاطرنشان کرد: در مرحله بعد کامیون‌ها به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای معرفی می‌شوند‌.

میناخانی عنوان کرد: برسی کامیون‌ها در محورهای یاد شده در سال ۱۴۰۳ نسب به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی بیان کرد: در جهت کاهش خطرات در محور دندی به زنجان مجموعه اقداماتی با همکاری مشترک پلیس راه و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان انجام شده است.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: ایمن‌سازی پرتگاه‌ها و بهسازی و ترمیم پیچ‌های تند از جمله این اقدامات است که در جهت کاهش خطرات و حوادث انجام شده است.

وی ادامه داد: تعدادی نقاط حادثه‌خیز نیز وجود دارد که برطرف کردن آن‌ها نیز در کاهش خطرات تاثیر مهمی خواهد داشت.

میناخانی با بیان اینکه محور‌های ارتباطی شهرستان ماهنشان کوهستانی و دارای پیچ‌های تند است تصریح کرد: رانندگان از عجله و شتاب و سبقت غیر مجاز خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر