logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۹۴۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

نماز جمعه وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن است

نماز-جمعه-وحدت‌آفرین-و-دشمن‌شکن-است
امام جمعه ابهر گفت: اجتماعات نماز جمعه باعث حفظ وحدت بوده و دشمن‌شکن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های دوم این هفته نماز جمعه ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری گفت: روز پنج مرداد اولین نماز جمعه بعد از پیروزی جمهوری اسلامی توسط آیت‌الله طالقانی برگزار شد را گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید

 وی با بیان اینکه نماز جمعه به تعبیر حضرت امام (ره) یکی از الطاف و اجتماعات مبارک بود، گفت: نماز جمعه یک سنگر خیلی مهم برای تبیین اهداف انقلاب اسلامی است و به تعبیر مقام معظم رهبری، نماز جمعه در حقیقت یک جایگاهی برای تقوا و یک قرارگاهی برای اخلاق، بصیرت و تبیین مسائل سیاسی در نظام جمهوری اسلامی بوده و حقیقتاً هم دشمن روی این سنگر حساب باز می‌کند.

 امام جمعه ابهر با بیان اینکه گاهی برخی دوستان هم این سنگر را مورد هجمه قرار می‌دهند، گفت: فقط این خطبه‌ها مهم نیست، همین اجتماع در کنار هم قرار گرفتن و دوشادوش هم بودن هم‌افزایی ایجاد و روحیه‌ها را تقویت می‌کند که در اسلام به آن سفارش کرده است.

وی با تأکید بر اینکه در نماز جمعه سخنان و شعارهایی که داده می‌شود جامعه را منسجم می‌کند، گفت: هر هفته افراد زیادی در نماز جمعه حضور پیدا کرده و یک سری مسائل را گفت و شنود می‌کنند و با هم عباداتی را انجام می‌دهند، باید قدر این نعمت را دانست و این در هیچ کجای دنیا وجود ندارد و فقط در اسلام این اجتماعات دیده می‌شود.

 مرادپور با بیان اینکه برگزاری نماز جمعه به همین شکل دشمن‌شکن است، گفت: در آستانه تنفیذ رئیس‌جمهور منتخب به دست مقام معظم رهبری هستیم و رئیس‌جمهور منتخب به عنوان رئیس‌جمهور مردم کار خودشان را به طور رسمی شروع کنند.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس تقریباً با هم کار خود را آغاز می‌کنند، افزود: مجلس کار بسیار مهم دادن رأی اعتماد به وزرای معرفی شده از سوی دولت را به عهده دارد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر