logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۹۴۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه بخش انگوران:

انصار‌الله نماد غیرت جهان اسلام است

انصار‌الله-نماد-غیرت-جهان-اسلام-است
امام جمعه بخش انگوران انصارالله یمن را نماد غیرت جهان اسلام دانست گفت: انصارالله یمن در ادامه حمایت از مردم فلسطین این بار اقدامی بسیار راهبردی و تأثیرگذار انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام حکمت حکیمی‌فر در خطبه‌های امروز گفت: عدالت اجتماعی هدف حکومت مهدوی در جهان خواهد بود اسلام ناب، اسلامی است که باید ابوجهل‌ها از آن بترسند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: چشم‌پوشی حکام کشورهای مسلمان به جنایات صهیونیست‌ها انتقاد و این سکوت را از حاکمان اسلامی کشورهای عربی و غیر عربی خجالت‌آور و مایه شرمساری مسلمانان دانست.

امام جمعه بخش انگوران با بیان اینکه نسل‌کشی در غزه توسط رژیم کودک‌کش بزرگ‌ترین تراژدی تاریخ بشریت است گفت: البته رژیم صهیونیستی علیرغم نسل‌کشی در غزه با ۸۸ ورزشکار عازم المپیک می‌شود. 

وی در رابطه با تشویق ایستاده نتانیاهو در کنگره آمریکا گفت: کفتارها هم بعد از جنایت شروع به زوزه کشیدن می‌کنند.

حکیمی‌فر در ادامه انصارالله یمن را نماد غیرت جهان اسلام دانست گفت: انصار‌الله یمن در ادامه حمایت از مردم فلسطینی این بار اقدامی بسیار راهبردی و تأثیرگذار انجام داد. 

وی با بیان اینکه به زودی مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری برگزار خواهد شد، گفت: تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی مقام رهبری در حقیقت اعتبار بخشیدن یا مشروعیت دادن به ریاست وی بر قوه مجریه است.

حکیمی‌فر از وضعیت تعطیلی نانوایی‌های شهر نیز گلایه کرد و گفت: صف‌های طولانی و تعطیلی برخی از نانوایی‌ها مشکلاتی را برای همشهریان ایجاد کرده که مسولان مربوطه پاسخگوی مردم باشند.

وی در ادامه ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدای محراب و شهید آیت‌الله آل‌هاشم گفت: اخلاص شاکله اصلی ائمه جمعه شهید در طول دوران امامت جمعه آنان بود.

امام جمعه بخش انگوران با بیان اینکه همه مناصب روحانیتی سرمایه اجتماعی خود را به اعتبار جمهوری اسلامی کسب می‌کنند و جمهوری اسلامی، اعتبار و مشروعیت خود را از مردم گفت: پس باید صاحب منصبان روحانی با تأسی از سیره امامان مردم‌باور، مردم‌مدار، مردم‌محور باشند.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر