logo
امروز : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۹۴۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
به مناسبت ماه محرم محقق شد:

پخت و توزیع ۱۱ هزار پرس غذای گرم در زنجان+ تصاویر

-پخت-و-توزیع-۱۱-هزار-پرس-غذای-گرم-در-زنجان+-تصاویر
مسئول موسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) از طبخ و توزیع ۷۲ دیگ غذای نذری طرح نذواره حسینی(ع) به همت مرکز نیکوکاری مسجد حضرت ابوالفضل(ع) زنجان در امام زاده سید ابراهیم‌(ع) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ علی جعفری با بیان اینکه موسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) وابسته به مسجد حضرت ابوالفضل(ع) خیابان هفت تیر شهر زنجان سه هزار خانوار کم درآمد زنجانی را تحت پوشش حمایتی قرار داده است، عنوان کرد: ۷۰۰ نفر از این خانوارها تحت پوشش همزمان کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز هستند.

بیشتر بخوانید

وی از با اشاره به اینکه طبخ و توزیع ۷۲ دیگ غذای نذری طرح نذواره حسینی(ع)به همت مرکز نیکوکاری مسجد حضرت ابوالفضل(ع) با طبخ و توزیع ۷۲ دیگ نذری و ۱۱ هزار پرس غذای گرم (قورمه سبزی) در محل امامزاده حضرت سیدابراهیم(ع) زنجان انجام شد، افزود: این طرح بزرگ با مشارکت ۱۵ خیر زنجانی که هزینه بیش از چهار میلیارد ریالی این احسان را بر عهده داشتند ۱۱ هزار نفر از زائران، مسافران و همشهریان اطعام شدند. 

مسئول موسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به اینکه خیران زنجانی حامی این مؤسسه ثابت کرده‌اند فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه زنده است، تصریح کرد: خیران و نیکوکاران گمنام بسیاری فارغ از حمایت دولتی،  در این شرایط کنونی جامعه با کمک‌ها بی‌دریغ خود نیازهای خانواده‌ها و افراد کم درآمد و کم برخوردار را برطرف می‌کنند و دغدغه رفع نیازهای اساسی مردم را دارند.

جعفری در پایان گفت: سال قبل یک‌باب نانوایی در محدوده خیابان خیام  وقف نیات احسان و نیکوکاری شد و هم اکنون روزانه نیاز ۵۰۰ خانواده را به دریافت نان بصورت رایگان برطرف می‌کند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۵:۰۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۶
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۱
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۶
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۵
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹