logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۹۴۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار ابهر خبر داد:

کوچه شهید سجادی شریف‌آباد بازگشایی شد

کوچه-شهید-سجادی-شریف‌آباد-بازگشایی-شد
شهردار ابهر گفت: بازگشایی کوچه شهید سجادی شریف‌آباد که یک مشکل ۴۰ ساله بود انجام شد.

رضا حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: به مناسبت پنجم مرداد ماه سالروز عملیات مرصاد، شهرداری ابهر چند پروژه را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه اولین پروژه رونمایی از تابلو جدید ورودی شهر در اتوبان، این تابلو با عنوان «به ابهر شهر فاتحان مرصاد خوش آمدید» به صورت رسمی رونمایی شد، گفت: دومین پروژه افتتاح میدان‌گاه شریف‌آباد که فیور و کف‌سازی آن با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در زمینی به وسعت ۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع با توجه به قولی که به مردم شریف‌آباد داده شد قرار بود که در ماه محرم این میدان‌گاه افتتاح شود تا مردم بتوانند در ایام سوگواری از این محل استفاده کنند، بود.

شهردار ابهر با اشاره به حل مشکل ۴۰ ساله شهر شریف‌آباد ابهر گفت: بازگشایی خیابان سجادی شریف‌آباد که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زیرساخت‌های آن انجام شده و به محض اتمام آسفالت‌ریزی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح پروژه پیاده‌راه بوستان باشگاه ورزشی شهید فهمیده گفت: فیور و کف‌سازی در فاز اول در زمینی به وسعت هزار و ۱۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان آماده بهره‌برداری شد و فاز دوم آن برای ایجاد مجموعه ورزش‌های ساحلی فوتبال، والیبال، بدمینتون به محض دریافت نقشه کار آغاز خواهد شد.

حیدری خاطرنشان کرد: امیدواریم در روزهای آتی شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح شهر باشیم که به مردم شهیدپرور شهرستان بتوانند از این پروژه‌ها استفاده کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر