logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۹۳۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو هیأت امناء مسجد روستای ملک‌باغی:

تکمیل مسجد روستای ملک‌باغی همت می‌طلبد+ تصاویر

تکمیل-مسجد-روستای-ملک‌باغی-همت-می‌طلبد+-تصاویر-
عضو هیأت امناء مسجد روستای ملک‌باغی زنجان گفت: اهالی روستای ملک باغی شهرستان زنجان منتظر حمایت‌های مسئولان برای تکمیل مسجد روستا هستند.

ناصر عباسی امروز در گفتگو با خبرنگار «موج‌رس» با بیان اینکه روستای ملک‌باغی روستایی از توابع بخش زنجانرود است که در فاصله 75 کیلومتری شهرستان زنجان قرار دارد، اظهار کرد: این روستا دارای 80 خانوار است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه مردم این روستا با توجه به بارندگی‌های سال‌های گذشته و خسارت‌های اساسی سیل به این روستا مجبور به کوچ اجباری شده‌اند، تصریح کرد: مسجد این روستا نیز با توجه به کوچ اجباری اهالی روستا غیر قابل استفاده شده است.

عضو هیأت امناء مسجد روستای ملک‌باغی زنجان به ساخت مسجد جدید برای اهالی روستا اشاره کرد و گفت: به همت اهالی روستا، خیران و قرارگاه پیشرفت و آبادانی ستون‌های اولیه این مسجد بنا شده است.

عباسی با بیان اینکه چندسالی است که ادامه ساخت و ساز این مسجد به علت نبود اعتبار پیشرفتی نداشته است، یادآور شد: اهالی این روستا توان پرداخت هزینه ساخت و تکمیل این مسجد را ندارند.

وی با اشاره به اینکه پیگیری‌های لازم از ادارات مربوطه درخصوص کمک‌های مالی برای ساخت مسجد این روستا تا به امروز به جایی نرسیده است، افزود: اگر مسئولان مربوطه همت کنند تا سقف مسجد را تکمیل کنیم با کمک اهالی و خیرین می‌توانیم ساخت مسجد را به پایان برسانیم.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر