logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۹۳۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان خبر داد:

مصوبه احداث موزه شهر زنجان در بلاتکلیفی

مصوبه-احداث-موزه-شهر-زنجان-در-بلاتکلیفی
شهردار زنجان از بلاتکلیفی مصوبه احداث موزه شهر زنجان گفت: اگر این مصوبه تاکنون تعیین تکلیف شده بود بخشی زیادی از عملیات اجرایی پروژه انجام شده بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ علیرضا فیروز‌فر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره بلاتکلیفی مصوبه احداث موزه شهر زنجان اظهار کرد: بیش از یک سال است مصوبه این پروژه در وزارت راه و شهرسازی متوقف شده و تا به امروز بلاتکلیف مانده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه چندین مکاتبه در این باره انجام شده و به نتیجه نرسیده است عنوان کرد: اگر تا به امروز این پروژه تعیین تکلیف شده بود بخشی زیادی از عملیات اجرایی آن انجام می‌شد.

شهردار زنجان همچنین با اشاره به رد شدن لایحه مناسب سازی محوطه امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان گفت: پیگیری مجدانه مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم (ع) زنجان منجر شد تا این پروژه در دستور کار قرار گیرد و قرار بود این اقدام با روال قانونی انجام شود.

وی با بیان اینکه شهرداری در این باره هیچ وظیفه‌ای ندارد ادامه داد: هدف کمک به اصلاح وضعیت محوطه آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم (ع) بود.

فیروزفر با تاکید بر استثنا بودن کمک به جمال نورانی برای برگزاری نمایشگاهی از آثار هنری وی گفت: این فرد بدون چشمداشتی اقدام به ماکت‌سازی از اماکن شهری کرده که اگر شهرداری می‌خواست آن کار را انجام دهد باید هزینه زیادی را انجام می‌دهد.

افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس

حسین حمزه‌لو پاک، عضو شورای اسلامی شهر زنجان در این جلسه با اشاره به افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس گفت: طبق مصوبه هیأت دولت نظارت و کنترل بر سرویس‌های مدارس بر عهده شهرداری‌ها است.

وی خاطر نشان کرد: بعد از گفتگو با شرکت‌های مختلف و ثبت‌نام‌های انجام شده در سامانه مد نظر، نرخ‌های پیشنهادی برای سرویس‌های ون‌، سواری و مینی‌بوس ۳۵.۵ درصد و اتوبوس ۳۰.۵ درصد افزایش خواهد یافت.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه بخشی از هزینه‌ها برای شرکت‌های پیمانکاری و بخشی هم برای سازمان حمل و نقل شهری خواهد بود، ادامه داد: لایحه افزایش قیمت سرویس‌های مدارس در کمیسیون مربوطه مصوب شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر