logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۹۳۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره اوقاف شهرستان خدابنده:

۸ نوجوان خدابنده‌ای رتبه برتر قرآنی شدند

۸-نوجوان-خدابنده‌ای-رتبه-برتر-قرآنی-شدند
رئیس اداره اوقاف شهرستان خدابنده گفت: برای اولین بار هشت نوجوان این شهرستان حائز رتبه برتر قرآنی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق، علی ذوالقدری گفت: مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در چهار بخش خواهران و برادران بالاتر و پایین‌تر از 18 سال در محل اداره اوقاف شهرستان خدابنده برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه نتایج مسابقات قرآن کریم اوقاف در شهرستان خدابنده اعلام شد، افزود: 40 نفر در 16 رشته قرآنی رتبه‌های برتر این شهرستان خدابنده را کسب کردند و رای اولین بار هشت نوجوانان قرآنی حائز رتبه برتر شدند.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان خدابنده  ادامه داد: برای اولین بار بخش زیر 18 سال نیز با دو رشته به مسابقات اضافه شده بود و در مجموع 120 نفر در این مسابقات شرکت کرده بودند.

وی اضافه کرد: 32 نفر از بزرگسالان و هشت نفر از نوجوانان در 16 رشته به عنوان نفرات برتر این دوره از مسابقات شناخته شدند که جوایز نقدی برگزیدگان در محفل قرآنی بقعه حضرت قیدار نبی (ع) به مناسبت ایام اربعین به آنان اهدا خواهد شد.

وی اضافه کرد: این مسابقات در 10 رشته آوایی حفظ کل، 20 جزء، 10 جزء، 5 جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، هم‌خوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرائی با شرکت عموم داوطلبان در دو رشته سنی و دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

ذوالقدری ادامه داد: 40 نفر نیز در مسابقات بخش معارفی که بصورت کتبی و تستی برگزار خواهد شد ثبت نام کرده‌اند که طبق اعلام سازمان اوقاف مرحله شهرستانی این مسابقات جمعه 19 مردادماه در محلی که متعاقبا اعلام خواهد شد به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: هزینه برگزاری این مسابقات از جمله جوایز متسابقین، حق‌الزحمه داوران و سایر موارد لازم، بیش از 100 میلیون تومان است که همه آن از محل درامدهای موقوفات شهرستان خدابنده بویژه موقوفه قیدارنبی (ع) تامین و پرداخت می‌شود.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر