logo
امروز : چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۹۳۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان:

سرعت وزش باد در زنجان افزایش می‌یابد

سرعت-وزش-باد-در-زنجان-افزایش-می‌یابد-
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: شرایط جوی اکثر مناطق استان صاف تا قسمتی ابری است و از بعد از ظهر شاهد افزایش ابر و سرعت وزش باد خواهیم بود.

حسین سلطانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه سامانه همرفتی از بعد از ظهر در جو استان فعال خواهد شد که سبب وزش باد نسبتاً شدید، افزایش ابر و در برخی نقاط رگبار و رعد و برق می‌شود اظهار کرد: از فردا تا پایان هفته هوای استان صاف تا قسمتی ابری در بعد از ظهر با وزش باد همراه است.

بیشتر بخوانید

 وی با اشاره به اینکه دمای هوا از فردا تا اوایل هفته آینده روندی افزایشی خواهد داشت، گفت: داده‌های ایستگاه‌های استان زنجان در 24 ساعت گذشته ایستگاه‌‌ لولک‌آباد و خیرآباد با 15 درجه سانتیگراد کم‌ترین و ایستگاه‌‌ حلب 40 درجه بیش‌ترین دمای استان را ثبت کردند.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان ابراز کرد: مجموع بارش رخداده در ایستگاه‌های هواشناسی استان اول مرداد ماه بر حسب میلی‌متر سجاس 6.3، سلطانیه 5.3، صائین‌قلعه 2.2، ابهر 0.5، پری 0.3، کشاورزی دانشگاه زنجان 0.4، زرین‌رود 0.1 و گیلوان 0.1 ثبت شده است.

سلطانی گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۲۰ درجه سانتی‌گراد است و طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۶ و ۳۳ درجه، ابهر و خرمدره ۱۸ و ۳۳ درجه، آب‌بر ۲۳ و ۳۴ درجه، قیدار ۱۵ و ۳۰ درجه، سلطانیه ۱۶ و ۳۲ درجه و ماهنشان ۲۰ و ۳۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر