logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۹۳۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون آموزش و پرورش خدابنده:

۲۶ اثر خدابنده به جشنواره استانی راه یافتند

۲۶-اثر-خدابنده-به-جشنواره-استانی-راه-یافتند
معاون آموزشی خدابنده از راهیابی ۲۶ اثر خدابنده به جشنواره استانی الگوهای نوین یاددهی و یادگیری در قالب رویداد بین‌المللی «الف تا» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق، همایش تجلیل از منتخبان جشنواره الگوهای نوین یاددهی و یادگیری در قالب رویداد بین‌المللی «الف تا» با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش خدابنده، کارشناسان آموزشی ابتدایی و گروه‌های آموزشی، سرداوران و داوران جشنواره، راهبران آموزشی و تربیتی، مدیران و عوامل اجرایی مدارس ابتدایی و برگزیدگان این جشنواره در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش خدابنده برگزار شد.

بیشتر بخوانید

حسین قاسمی، در این همایش، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایشان از عوامل و مجریان این جشنواره تقدیر و تشکر کرد و گفت: معلمان شهرستان خدابنده با انگیزه، عشق و علاقه به حرفه معلمی، پیش تاز و پیش قراول در حوزه آموزش هستند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را تجربه‌گردانی معلمان و زمینه‌ساز ارتقاء شایستگی‌های حرفه‌ای معلمان عنوان کرد و افزود: این‌گونه جشنواره‌ها باعث ارتقاء فرآیند‌های بهبود یاددهی و یادگیری در کلاس درس می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به پروژه مهر و ثبت نام دانش‌آموزان اشاره کرد و بیان داشت: تاکنون ۸۳ درصد از دانش‌آموزان دوره ابتدایی ثبت‌نام کرده‌اند و جهت ثبت‌نام ۱۸ درصد مانده با تمام تلاش اقدام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: کم هزینه‌ترین روش آموزش معلمان، آموزش معلم از معلم است و جشنواره الگوهای یادگیری یاددهی با هدف انتقال تجربیات معلمان به یکدیگر در همین راستا برگزار شده است.

سید مسعود حسینی معاون آموزشی آموزش و پرورش خدابنده نیز گفت: از گفتمان‌های حضوری و طرح شهید همت در قالب رویداد بین‌المللی «الف تا»، ۱۵۶ اثر جهت داوری فرستاده شد و ۲۶ اثر به مرحله استانی راه یافتند.

وی حضور و مشارکت در رویداد بین‌المللی «الف تا»، را نشان از انگیزه و علاقه معلمان به امر آموزشی دانست و با اشاره به اهمیت موضوع ثبت نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید، حضور و همکاری همه اولیای دانش‌آموزان مدارس را خواستار شد.

تجلیل از منتخبان جشنواره الگوهای نوین یادگیری یاددهی در قالب رویداد بین‌المللی «الف تا» و سرداوران این جشنواره پایان‌بخش این مراسم بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر