logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۹۳۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

مادر شهیدان رضائی به فرزندان شهیدش پیوست

مادر-شهیدان-رضائی-به-فرزندان-شهیدش-پیوست
مادر شهیدان رضایی پس از سال‌ها صبر و مجاهدت به فرزندان شهیدش پیوست و استاندار و امام جمعه زنجان درگذشت این مادر مجاهد را تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ و به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و محسن افشارچی، استاندار زنجان با صدور پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم تحفه‌نساء حمزه» مادر شهیدان گرانقدر جهانگیر و محمدولی رضائی» را تسلیت گفتند.

بیشتر بخوانید

متن پیام تسلیت مشترک حضرت آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و  محسن افشارچی، استاندار زنجان در پی درگذشت مادر شهیدان رضائی در زنجان، بدین ‌شرح است:

بسم الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

والدین شهدا که عزیزترین هستی خود را در راه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کرده‌اند، اسوه‎های واقعی مقاومت و ایثار هستند.

خبر درگذشت مادری دلسوز و مهربان مرحومه مغفوره حاجیه خانم «تحفه‌نساء حمزه»، نماد ایمان، مقاومت و مادر شهدای والامقام «جهانگیر و محمدولی رضائی» موجب تالم و تاثر فراوان شد.

بی‌تردید این پدران و مادران شهدا که سرمایه‎های عظیم کشورمان هستند، خالصانه و برای رضایت حق از عزیزترین سرمایه‎ خویش گذشتند تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی‌مان باشد.

والدین شهدا به ویژه این مادر عزیز در لحظه لحظه‎های زندگی بابرکتشان همواره مبلغ و مروج فرهنگ ناب شهیدان بوده‎اند و حال روح بلند و ملکوتی‌شان پس از مدت‎ها فراق، به اعلی ‌علیین پر کشید و در جوار فرزندان شهیدش به آرامش رسید.

اینجانبان این ضایعه را به مردم غیرتمند استان، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران به‌ ویژه خانواده محترم‎ رضائی صمیمانه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مادر فداکار علو درجات و رحمت واسعه الهی مسئلت داریم.

    

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر