logo
امروز : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۹۳۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره اوقاف شهرستان ابهر زنجان خبر داد:

اعلام نتایج مسابقات قرآنی ابهر و خرمدره

اعلام-نتایج-مسابقات-قرآنی-ابهر-و-خرمدره-
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر گفت: نتایج مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در شهرستان‌های ابهر و خرمدره اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی اوقاف و امورخیریه زنجان، حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو اظهار کرد: این مسابقات با ثبت نام ۹۰ نفر از شهرستان‌های ابهر و خرمدره طی خرداد ماه سال‌ جاری آغاز شد و بخش آوایی این مسابقات در چهار بخش خواهران و برادران بالاتر و پائین‌تر از ۱۸ سال در روز جمعه ۲۹ تیر ماه در محل امامزاده اسماعیل (ع) منطقه شناط ابهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۰ داور، پنج داور آقا به نام‌های آقایان مرتضی متقیان (وقف و ابتدا)، محمدجواد رضایی (صوت)، یوسف قاسمی (لحن)، سعید امانلو (تجوید) و حسین طروقی (صحت حفظ )و پنج داور خانم به اسامی خانم‌ها زینب نجفی (وقف و ابتدا)، نرگس عامری (صوت) صحاف (لحن) سهیلا رفیعی (تجوید) و مرادلو (صحت حفظ) داوری این مسابقات را بر عهده داشتند افزود: برخی از داوران از استان‌های دیگر دعوت شده بودند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر گفت: مرحله استانی مسابقات آوایی اواخر مرداد ماه برگزار خواهد شد و نفرات اول تا سوم به این مسابقات راه می‌یابند.

خدابنده‌لو ابراز کرد: در مسابقات معارفی امسال نیز ۳۰ نفر ثبت نام کرده‌اند که مرحله شهرستانی آن ۱۸ مرداد ماه در محل امامزاده اسماعیل (ع) در دو بخش خواهران و برادران و چهار رشته برگزار خواهد شد.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر