logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۹۳۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان مطرح کرد:

بهره‌مندی بیماران صعب‌العلاج از خدمات کمیته امداد

بهره‌مندی-بیماران-صعب‌العلاج-از-خدمات-کمیته-امداد-
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در سه ماهه نخست امسال 2 هزار و 351 بیمار خاص و صعب‌العلاج از خدمات درمانی و بیمه‌ای کمیته امداد استان زنجان بهره‌مند شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از پایگاه‌ اطلاع‌رسانی کمیته امداد؛ روح‌اله صالحی اظهار کرد: بیمار خاص به بیمارانی گفته می‌شود که فرآیند درمان آن‌ها طولانی و پر هزینه است و یا بیماری و عوارض ناتوان کننده آن تا پایان عمر بیمار را درگیر می‌کند.

بیشتر بخوانید

 وی با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست امسال 2 هزار و 351 بیمار خاص و صعب‌العلاج از خدمات این نهاد بهره‌مند شده‌اند، گفت: عملکرد کمیته امداد در این بخش 123 درصد نسبت به تعهد ابلاغی بوده است.

 مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه خدمات بیماران صعب‌العلاج و خاص با اولویت ارائه خدمات به صورت رایگان ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: این خدمات در سرفصل‌های کلی خدمات پاراکلینیک، فرانشیز و مابه التفاوت خدمات بیمه‌ای، خدمات غیر تعهد بیمه پایه، دارو و تجهیزات، خدمات جانبی درمان و لوازم مصرفی دسته‌بندی می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه تمامی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان دارای بیمه درمانی پایه هستند، اضافه کرد: کمیته امداد از استان‌های برتر در ارائه خدمات به این گروه هدف است.

 صالحی گفت: کمک هزینه خرید انواع تجهیزات درمانی کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن‌ساز دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) و تجهیزات توانبخشی اعضای مصنوعی، عصا، تشک، تخت و دندانپزشکی از دیگر خدمات کمیته امداد در حوزه بیماران خاص و صعب‌العلاج است.

 گفتنی است؛ در حال حاضر 46 هزار و 766 نفر مددجو معادل 25 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر