logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۹۳۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]

شهردار قیدار معارفه شد

شهردار-قیدار-معارفه-شد
آئین تودیع و معارفه شهردار قیدار با حضور مردم و مسئولان استان زنجان و شهرستان خدابنده در سالن فرهنگ‌سرای اشراق قیدار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق آئین تودیع و معارفه شهردار قیدار با حضور مردم و مسئولان استان زنجان و شهرستان خدابنده در سالن فرهنگ‌سرای اشراق قیدار برگزار شد.

بیشتر بخوانید

در این برنامه حسن‌علی افشاری به عنوان شهردار شهر قیدارالنبی (ع) سکاندار مدیریت شهری قیدار را بر عهده گرفت و از خدمات سرپرست شهرداری مجتبی‌علی بیگلو قدردانی شد‌.

در این مراسم حجت‌الاسلام علی موسوی ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم از مجموعه خدمات شهرداری در طول این مدت بویژه از سرپرست شهرداری تشکر کرد و گفت: همه کارهایی که انجام می‌دهیم و همه حرکت‌ها در جهت پیشبرد و توسعه در امور کارها حتی در امور شهری فقط به خاطر این است که مردم ما به آرامش برسند.

وی بیان داشت: در همه اقدامات فرهنگی و عمرانی و خدماتی در طول انجام کارها باید عدالت مدنظر باشد و این فلسفه حرکت آقا اباعبدالله الحسین (ع) بود.

امام جمعه قیدار ادامه داد: :این فرصت‌ها طلایی است و باید از آن‌ها استفاده کرد و اگر دیر شود دیگر فردا افسوس خوردن فایده‌ای ندارد و همه دست به دست هم پشت شهرداری بمانیم و همه فعالیت‌های شهرداری اعم از زیربنایی و زیرساختی را توسعه و ماندگار کنیم چون که شهردار به عنوان خط مقدم است و بقیه پشت سر آن هستند.

انجام ۳۰ هزار تن آسفالت‌ریزی در قیدار

صفرعلی اسلامی  نیز در این جلسه ضمن اشاره به اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در طول این مدت توسط شهرداری این شهر که با کمک و مشارکت مردم و مسئولان انجام شد گفت: از شروع به کار دوره ششم شورای شهر قیدار بودجه شهرداری قیدار از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ نزدیک به ۱۳۰ میلیارد تومان بود و تا به امسال این رقم به مبلغی بالغ بر ۱۴۳ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه در سال جاری حدود ۶۳ میلیارد تومان ارزش افزوده به بودجه شهرداری داده شد افزود: امسال نهضت آسفالت‌ریزی را در دستور کار داریم و نزدیک به ۳۰ هزار تن آسفالت‌ریزی انجام خواهد شد.

رئیس شورای شهر قیدار با اشاره به جدول گذاری در سطح شهر قیدار ادامه داد: تاکنون ۴۰ کیلومتر جدول‌گذاری در این شهر انجام شده است.

اسلامی با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام گفت: پارک کوهستان قیدار پاییز امسال فاز اول آن افتتاح خواهد شد و پروژه رینگ شرقی در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اشاره‌ای به بازگشایی‌ها کرد و افزود: بازگشایی معابر یکی از برنامه‌های مهم شهرداری قیدار است که چند نمونه از آن را می‌توان خیابان‌های آذر ۶، علامه طباطبایی، غدیر، محمدیه ۵، ۲۰ متری مابین آذر ۴ و ۵ نام برد.

اسلامی ادامه داد: از دیگر اقدامات شهرداری بازسازی پارک لاله و خرید ماشین‌آلات، ساماندهی بهشت زهرا و آذین‌بندی و زیباسازی شهر است که انجام شده است.

ضرورت توجه به زیرساخت‌ها

علی خلجی  که به عنوان مهمان در این برنامه حضور داشت گفت: اصل رضایتمندی مردم است و خدمت به خلق بزرگ‌ترین عبادت در نزد خداوند است.

وی به بودجه شهرداری قیدار اشاره کرد و افزود: در طی سه سال گذشته ۱۵۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بودجه شهرداری قیدار بود.

مدیر کل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری زنجان زیر ساختی بودن را یک اقدام مهم در کنار کارهای روبنایی عنوان کرد.

آماده حمایت از شهرداری هستیم 

جواد تاراسی هم در این برنامه از زحمات و خدمات شهرداری قیدار تقدیر و تشکر کرد و گفت: مهم نیست شهردار چه کسی باشد مهم آن است  که خدمات و امور شهری چگونه ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه اداره شهرداری و مشارکت در آن مسئله مهمی است افزود: در پروژه‌‌های مهم امور شهری استعداد منطقه زیاد است همانطور که استعداد نیروی انسانی بالقوه است و وجود نیروهای بومی بسیار چشم‌گیر است.

فرماندار شهرستان خدابنده در ادامه عنوان کرد: ما آمادگی خود را در حمایت از شهردار و مجموعه شهرداری در تمامی کمیسیون‌ها اعلام می‌کنیم و امیدواریم آقای افشاری شهردار موفقی باشد.

شهرداری قیدار ۲۷ میلیارد بدهی دارد

در پایان حسن علی‌افشاری شهردار قیدار ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت خوب مردم و مسئولان اظهار داشت: در موقع تحویل شهرداری قیدار نزدیک به ۲۷ و نیم میلیارد تومان بدهی دارد.

وی به پروژه رینگ شرقی اشاره کرد و گفت: در طول ۱۰ سال اخیر ۳۰ میلیارد تومان بودجه پیش‌بینی شده است.

شهردار قیدار به پروژه‌های دیگر شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: پروژه احداث ساختمان آتش‌نشانی و سایر اقدامات در دستور کار شهرداری است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر