logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۹۳۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

جذب مربیان تربیت‌بدنی در آموزش و پرورش زنجان

جذب-مربیان-تربیت‌بدنی-در-آموزش-و-پرورش-زنجان
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در بخش تربیت بدنی و سلامت حدود ۲۴۰ نفر آقا و خانم از آزمون علمی مجاز به شرکت در مصاحبه و ارزیابی، تست‌های جسمانی و کمک‌های اولیه شدند که از این میان ۹۲ نفر جذب خواهند شد.

حجت محمدی‌مغانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه مربیان پذیرفته‌ شده از مهر ماه سال جاری به کلاس تدریس می‌روند، گفت: در حال حاضر چهار گروه تربیت‌بدنی و سلامت، امور تربیتی و سبک زندگی، مشاوران و امور پرورشی در بخش آقایان و بانوان هستند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در بخش تربیت بدنی و سلامت حدود ۲۴۰ نفر آقا و خانم از آزمون علمی مجاز به شرکت در مصاحبه و ارزیابی، تست‌های جسمانی و کمک‌های اولیه شدند که از این میان ۹۲ نفر جذب خواهند شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به گروه چند مهارتی که امور تربیتی و سبک زندگی است، تصریح کرد: در این بخش نیز ۴۳۵ نفر آقا و خانم هستند که ورزش و سلامت مدارس، بهداشت و مشاوره و امور تربیتی را انجام خواهند داد که ۱۴۵ نفر از این ظرفیت جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

وی ادامه داد: از هفته پیشرو ارزیابی‌های رشته تربیت بدنی و سلامت را شروع کردیم و افراد نوبت‌دهی شدند، به مدت سه الی چهار روز در کانون‌های ارزیابی بررسی می‌شوند.

محمدی‌مغانی با اشاره به اینکه از هفته آینده نیز آمادگی این را داریم که آزمون‌های جسمانی و کمک‌های اولیه را مورد سنجش قرار دهیم، ابراز کرد: در آزمون‌های آمادگی جسمانی که به مدت یک هفته خواهد بود موضوعات دو ۵۴۰ متر، آزمون تنیس روی میز، طناب زدن و ... از پذیرفته‌شدگان گرفته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش مراقبان سلامت نیز کمبود نیرو داریم و امیدواریم مشکلات نیروی انسانی که مهم‌ترین مشکل آموزش و پرورش است، حل شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر