logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۹۳۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون آموزش و پرورش استان زنجان:

کلاس‌های تابستانی دانش‌آموزان فعال است

کلاس‌های-تابستانی-دانش‌آموزان-فعال-است-
معاون پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: فعالیت‌های تابستانی امسال را با شعار تربیت بدون توقف آغاز کردیم که در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در این استان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حسین میرزایی روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه شعار کلاس‌های تابستانی امسال تربیت بدون توقف است، گفت: کلاس‌های تابستانی در رشته‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، مهارتی با حضور ۷۵ هزار نفر رشته تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه اردوهای یک روزه با مشارکت گروه‌های مردمی و جهادی اجرا می‌شود، افزود: این اردو‌ها مهارتی و تفریحی است و با توجه به سند تحول بنیادین و تربیت تمام‌ ساحتی که مورد تاکید است، دانش‌آموزان باید حداقل از میان رشته‌های ورزشی، هنری، ادبی و قرآنی سالانه یک مهارت جدید کسب کنند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اردوی راهیان پیشرفت دانش‌آموزی که از هفته جاری آغاز می‌شود، اظهار داشت: ۸۰ نفر اعزامی به سازمان هوا فضای تهران را خواهیم داشت که این طرح با هدف آشنایی دانش‌آموزان با پیشرفت‌های علمی و ایجاد انگیزه در آن‌ها است.  

وی با اشاره به اردوهای رایگان تصریح کرد: اردوهای رایگان برای دانش‌آموزان و مدارس مناطق کم برخوردار است تا این مناطق نیز بدون شهریه از این كلاس‌ها استفاده كنند.    

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر