logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۹۳۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر فرودگاه زنجان:

افزایش بهای بلیت برنامه‌ها را بهم ریخت

افزایش-بهای-بلیت-برنامه‌ها-را-بهم-ریخت-
مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه آماده برقراری پرواز زنجان به نجف هستیم گفت: افزایش بهای بلیت باعث بهم ریختگی برنامه‌های فرودگاه شده است.

محمدجواد‌ یگانه در گفتگو پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با اشاره به اینکه دیوان عدالت اداری حکمی در خصوص آزادی قیمت بلیت ارائه داد و همه برنامه‌ها را  به هم ریخت و در حال حاضر قیمت بلیت زنجان به مشهد افزایش یافته است اظهار کرد: قیمت بلیت رفت زنجان به مشهد از یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان به ۳.۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید بر اینکه نسبت به افزایش قیمت بلیت اعتراضات زیادی شده است ادامه داد: اعتراضات باعث شده قوه قضائیه نیز به این مسئله ورود یابد.

مدیر فرودگاه زنجان با تاکید بر اینکه نزدیک به دو هفته است درگیر این  موضوع هستیم خاطرنشان کرد: روز گذشته قوه قضائیه به ابطال رای دیوان عدالت اداری اقدام کرده و به احتمال بازگشت قیمت بلیت‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه در این مدت خیلی از مسافران نسبت به لغو بلیت خود اقدام کردند عنوان کرد: امیدواریم قیمت بلیت‌ها به وضعیت قبلی برگردد چراکه در این وضعیت استقبال مردم خیلی کم می‌شود.

یگانه در ادامه با اشاره به راه‌اندازی پرواز زنجان به نجف در ایام اربعین گفت: به لحاظ زیرساختی مشکلی در راه‌اندازی پرواز زنجان به نجف نداریم و آماده برقراری این پرواز در اربعین هستیم.

وی با اینکه افزایش قیمت بلیت تعداد مسافران را در استان کاهش داده است عنوان کرد: در چند روز آینده تکلیف این وضعیت قطعی می‌شود و به احتمال زیاد وضعیت به حالت اولیه برمی‌گردد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر