logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۹۳۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان خبر داد:

کشف 6 ميلياردی کالای قاچاق در زنجان

کشف-6-ميلياردی-کالای-قاچاق-در-زنجان-
رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان از توقيف يک دستگاه سواری سمند و کشف ۶ ميليارد ريال انواع کالای خارجی قاچاق در زنجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از خبرگزاری پلیس، حسين بدری با اشاره به اینکه در پي اشراف پيراموني عوامل دايره مبارزه با قاچاق كالا و ارز و اطلاعات و عمليات پليس امنيت اقتصادی استان زنجان حمل کالای قاچاق با يک دستگاه خودروی سواری سمند محرز و مراتب توقيف در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: پس از هماهنگی قضائی و پايش مسير حرکت با سامانه‌های پليسی خودرو مذکور در اتوبان زنجان به قزوين متوقف شد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از سواری سمند تعداد هزار و 130ثوب کلاه و کمربند، 130 عدد آجر سيليکونی و 50 کيلوگرم پاکت پلاستيکی خارجی فاقد هرگونه اوراق مثبته گمرکی (قاچاق) كشف و ضبط شد، عنوان کرد: ارزش تقريبي کالای قاچاق مکشوفه برابر نظر كارشناسان ۶ ميليارد ريال برآورد شده که در اين خصوص پرونده قضائی تشكيل و در حال رسيدگی است. 

کشف نوشيدني‌هاي انرژي‌زا از نيسان 

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان زنجان در ادامه از توقيف يک دستگاه خودرو وانت نيسان در راستای حمل 3 هزار و 240 قوطی نوشابه انرژيی‌زا خارجي و قاچاق در استان زنجان خبر داد و گفت: عوامل دايره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس امنيت اقتصادی استان زنجان در پی گشت نامحسوس در محورهای مواصلاتی به يک دستگاه وانت نيسان مشکوک و آن را تحت نظر قرار دادند. 

بدری با بیان اینکه ماموران پلیس پس از هماهنگی قضائی خودرو مذکور را در اتوبان زنجان به تبريز متوقف و مورد بازرسی قرار دادند، تصریح کرد: در بازرسی از خودروی مذکور تعداد 3 هزار و 240 قوطی نوشابه انرژی‌زای قاچاق كشف و ضبط شد. 

وی با اشاره به اینکه ارزش تقريبی کالای قاچاق مکشوفه برابر نظر كارشناسان ۳ ميليارد ريال بوده که در اين خصوص پرونده قضائی تشكيل و تحت رسيدگی است، خاطرنشان کرد: اشراف اطلاعاتی و روحيه جهادی کارکنان خدوم پليس امنيت اقتصادی استان موجب شده که قاچاقچيان نتوانند به راحتی در چرخه اقتصاد خلل ايجاد کرده و به اهداف شوم خود برسند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر