logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۹۳۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی ماهنشان:

بیش‌تر معادن ماهنشان بومی هستند

بیش‌تر-معادن-ماهنشان-بومی-هستند
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی ماهنشان با بیان اینکه بیشترین کارگران معادن ماهنشان بومی هستند گفت: در ۵۱ معدن فعال ماهنشان ۸۷۰ کارگر مشغول هستند.

جمال مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه بیشترین کارگران معادن ماهنشان بومی هستند عنوان کرد: در ۵۱ معدن فعال ماهنشان ۸۷۰ کارگر مشغول هستند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این تعداد کارگران در معادن مختلف شهرستان مشغول به کار هستند عنوان کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیاء بیش‌ترین تعداد کارگران را به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی ماهنشان خاطرنشان کرد: از تعداد ۸۷۰ نفر کارگران فعال تعداد ۸۰۰ نفر کارگر ساده و ۷۰ نفر از آنان نیز جزو تکنیسینه هستند‌.

وی یادآور شد: تعداد کارگران در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال ۱۴۰۲ ثابت بوده و تغییری در افزایش و کاهش کارگران معادن شهرستان ماهنشان نداشتیم.

مرادی گریزی به سختی کار در معادن زد و بیان کرد: بر اساس قانون، مشاغل سخت به مشاغلی اطلاق می‌شود که شرایط جسمی یا روحی به مراتب بالاتر و سخت‌تر از شرایط عادی به کارگر وارد می‌کند.

وی مطرح کرد: با توجه به سختی کار در معادن و وجود شرایط خاص در محیط‌های مذکور کارگران تحت پوشش بیمه‌های تکمیلی قرار دارند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر