logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۹۲۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان:

آیت‌الله کاشانی عامل وحدت مردم بود

آیت‌الله-کاشانی-عامل-وحدت-مردم-بود-
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران عامل وحدت، دین و ایمان مردم است، گفت: آیت‌الله کاشانی عامل وحدت مردم بود.

حجت الاسلام سیدعلی‌ موسوی امروز در گفتگو با خبرنگار «موج‌رسا»؛ به روز بزرگداشت آیت‌الله‌ ابوالقاسم کاشانی اشاره و اظهار داشت: آیت‌الله کاشانی از اعضای مجلس  مؤسسان اول در دهه 30 بودند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله کاشانی به همراه محمد‌ مصدق برای ملی کردن صنعت نفت قیام کردند و نفت ملی اعلام شد، تصریح کرد: بعد از ملی شدن صنعت نفت در کشور عده‌ای با حمایت‌های غربی‌ها میان آیت‌الله کاشانی و مصدق اختلاف ایجاد کردند و آیت‌الله کاشانی را به انزوا کشاندند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه با این اختلاف مذهبی‌ها را از ملی‌گرایان جدا کردند و ملی‌گرایان حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مردم را از دست دادند، عنوان کرد: بعد از انزوای آیت‌الله کاشانی و جداکردن ملی گرایان از مذهبی‌ها به واسطه فتنه آمریکایی مصدق زندانی شد و پهلوی در راس امور قرار گرفت.

موسوی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران عامل وحدت، دین و ایمان مردم است، افزود: هر زمانی که به دین خدشه وارد شده و حقیقت مردم، وحدت، دین و ایمان مردم را از آن‌ها گرفتند با شکست مواجه شده‌اند.

موسوی گفت: منتخبان مردم بدانند که اگر مذهب و اعتقادات مردم را خدشه‌دار کنند پشتیبانی آن‌ها را از دست می‌دهند و همانطور که مردم آن‌ها را انتخاب کرده‌‌اند باز همان مردم آن‌ها را رد خواهند کرد. 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر