logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۹۲۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره امور آب و فاضلاب خدابنده:

لوله‌گذاری آب در ۴۰۹ کیلومتر از خدابنده

لوله‌گذاری-آب-در-۴۰۹-کیلومتر-از-خدابنده
رئیس اداره امور آب و فاضلاب شهرستان خدابنده گفت: لوله گذاری آب به تعداد ۴۰۹ کیلومتر در سطح این شهرستان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق، سید جواد موسوی در گفتگو با خبرنگار نسیم اشراق با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش اظهار کرد: این روزها بار دیگر حال و هوای شهر را بوی ماتم و عزای شهدای کربلا گرفته است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه زن و مرد و کودک و جوان و پیر، همه سیاه‌پوش امام حسین (ع) شده‌اند و همه با ذکر یا حسین (ع) و یا اباالفضل (ع) روح و جان خود را کربلایی می‌کنند افزود: عاشقان حسینی همانطور که در برهه‌های حساس تاریخ خود را ثابت کرده‌اند.

رئیس اداره امور آب و فاضلاب شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه عشق اباعبدالله سن و سال و زمان و مکان نمی‌شناسد ادامه داد: به راستی که کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا است.

وی با تاکید بر این که عزاداری سید‌الشهدا (ع) اهمیت زیادی دارد و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در هیچ وضعیتی این عزاداری را ترک نکردند افزود: رسالت اصلی یک هیات و یک فرد هیاتی و یک مسلمان ادامه دادن راه سیدالشهدا (ع) و ائمه معصومین (ع) است.

موسوی اشاره‌ای به عملکرد سال‌های گذشته کرد و گفت: احداث مخزن به تعداد ۱۳ باب به مقدار ۳ هزار و ۸۰۰ متر مکعب، حفاری چاه عمیق به تعداد ۱۱ حلقه، حفاری چاه‌دستی به تعداد ۱۰ حلقه، حفاری قنات به تعداد پنج رشته به مقدار ۸۰۰ متر و لوله‌گذاری به تعداد ۴۰۹ کیلومتر انجام شده است.

رئیس اداره امور آب و فاضلاب شهرستان خدابنده ادامه داد: کل اعتبارات هزینه شده در طی سه سال گذشته مبلغی بالغ بر 105 میلیارد تومان است که با مشارکت مردم تلاش‌گر و مجموعه خدوم امور آب و فاضلاب استان و شهرستان انجام شده است.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر