logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۹۲۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت وزنه‌برداری استان زنجان:

رزاقی به اردوی تیم ملی ملحق شد

رزاقی-به-اردوی-تیم-ملی-ملحق-شد-
رئیس هیأت وزنه‌برداری استان زنجان گفت: الهه رزاقی قهرمان وزنه‌بردار زنجانی در این اردو که در تهران برگزار می‌شود، حاضر خواهد شد.

مرتضی مبارکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی بزرگسالان برای حضور در مسابقات قهرمانی است، گفت: این اردو تیم ملی وزنه‌برداری بانوان از ۳۰ تیر ماه به مدت سه هفته در محل فدراسیون وزنه‌برداری برگزار خواهد شد.  

بیشتر بخوانید

وی افزود: در مسابقات قهرمانی کشور که اخیراً به میزبانی اصفهان برگزار شد، رزاقی در وزن جدیدی وزنه زد و این موضوع مربوط به استراتژی و تاکتیک فنی هیأت استان بود.  

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان زنجان با اشاره به اینکه امیدواریم با صلاحدید مربی تیم‌ملی بانوان برای این وزنه‌بردار که در چه وزنی و به چه شکلی وزنه انتخاب کند و ارتقاء سطح دهد، اظهار کرد: رزاقی سال‌هاست که در دسته ۷۶ کیلوگرم وزنه‌برداری می‌کند اما به تازگی به دسته بالاتر ۸۱ کیلوگرم رفته است.  

وی با اشاره به اینکه دو وزنه‌بردار دیگر مهدی کرمی و حسین سلطانی نیز در اردوی تیم ملی بزرگ‌سال آقایان حضور دارند، ابراز کرد: این اردو آماده‌سازی برای مسابقات جهانی است که آذر ماه سال جاری در کشور بحرین برگزار خواهد شد.   

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر