logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۹۲۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت فوتبال استان زنجان خبر داد:

برگزاری کلاس دانش‌افزایی فوتبال در زنجان

برگزاری-کلاس-دانش‌افزایی-فوتبال-در-زنجان-
رئیس هیأت فوتبال استان زنجان گفت: کلاس دانش‌افزایی برای مربیان پایه مدارس فوتبال و فوتسال در زنجان برگزار شد.

نادر بلباسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه در راستای ارتقاء سطح کیفی مربیان فوتبال و فوتسال کلاس دانش‌افزایی برگزار شده است، گفت: در این کلاس 50 نفر از مربیان شهرستان‌های استان حضور داشتند.  

بیشتر بخوانید

وی افزود: احسان محمدی از مدرسان فدراسیون فوتبال است که برای مربیان در ارتباط با مسائل فنی، رفتاری، روحی، روانی و چگونگی رشد توسعه فوتبال پایه تدریس داشتند و به سوالات مربیان پاسخ دادند.  

رئیس هیأت فوتبال استان زنجان با اشاره به اینکه نکته قابل توجه این دوره حضور با انگیزه مربیان بود، ادامه داد: میزان استقبال بالا بود و مدرس دوره نیز از سطح دانش و علاقه مربیان بسیار رضایت داشتند.  

وی اظهار داشت: در هفته گذشته هم کلاس مربیگری درجه d با حضور مربیان شهرستان‌ها زنجان و یک نفر از تبریز برگزار شد، مدرس کلاس سید‌بهرام موسوی به همراهی بیانی از زنجان بودند.  

بلباسی با اشاره به اینکه سطح کلاس‌ها مطلوب و رضایت‌بخش بود، خاطرنشان کرد: دانش‌آموختگان با انگیزه بالا در کلاس حضور داشته واز تدریس مدرسان دوره بسیار خرسند بودند، امیدواریم که برگزاری این دوره‌ها در رشد و توسعه فوتبال و فوتسال نقش بسزایی داشته باشد.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر