logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۹۲۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

رفتارهای رقابتی به هنجارهای رفاقتی تبدیل شود

رفتارهای-رقابتی-به-هنجارهای-رفاقتی-تبدیل-شود
امام جمعه ابهر گفت: رفتارهای رقابتی هنگام انتخابات باید به هنجارهای رفاقتی تبدیل شود و در داخل جامعه امید‌آفرینی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های دوم این هفته نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا الهی گفت: در انتخابات اخیر ملت ما بار دیگر پیروز میدان شده و در مرحله دوم نزدیک به ۵۰ درصد در انتخابات شرکت کردند، اکنون باید به فکر افرادی که رأی ندادند باشیم و اینکه چرا رأی ندادند و برای حل این موضوع باید چهار سال برای آن زمان گذاشته شود و نه فقط در ایام انتخابات سخنانی گفته شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه رئیس‌ جمهور منتخب رئیس‌ جمهور همه ملت است، گفت: مقام معظم رهبری بارها فرمودند؛ کاری که دولت ما به عهده دارند، کار سخت و پیچیده‌ای است و همه مردم و احزاب باید کمک کنند و خود رئیس‌ جمهور باید چاره‌ای بیندیشید و تیمی را انتخاب کند که در این شرایط دشوار با خدمت شبانه‌روزی گره از مشکلات مردم باز کند.

امام جمعه ابهر با اشاره به بیانات رهبری، افزود: رفتارهای رقابتی هنگام انتخابات باید به هنجارهای رفاقتی تبدیل شود، ایام انتخابات خصوصیت خود را دارد و حرف‌هایی زده می‌شود و کسی رأی می‌آورد. اکنون رقابت‌ها از بین رفته و باید همه با هم رفیق بوده و این کشور را بسازیم.

وی با اشاره به اینکه کشور ما به رفاقت، همدلی و اتحاد نیاز دارد، گفت: کشور ما دشمن دارد و این دشمن در آن طرف مرز دنبال ذره‌ای اختلاف بین ما می گردد، بنابراین مردم با کمک هم همه رقابت‌ها را به رفاقت تبدیل کرده و در داخل جامعه امید‌آفرینی کنند.

مرادپور با اشاره به امکانات موجود در کشور، گفت: با این امکانات جوان ما نباید از پیشرفت آن ناامید باشد ولی با این اختلافات ناامیدی تزریق می‌شود، باید جوان بداند این رقابت‌های انتخاباتی بر سر خدمت به مردم است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر