logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۹۲۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

حفظ وحدت در جامعه ضروری است

حفظ-وحدت-در-جامعه-ضروری-است
امام جمعه زنجان با بیان اینکه حفظ وحدت در جامعه ضروری است، گفت: مشارکت و حضور مردم در عرصه انتخابات امری مهم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان با بیان اینکه همه افراد جامعه سرنشین یک کشتی و دارای یک سرنوشت هستند و مسئولان باید هدایت‌های رهبری جامعه را آویزه گوش خود قرار دهند اظهار کرد: انتخابات‌ ریاست‌ جمهوری در دو مرحله برگزار شد و بالای ۵۰ درصد در انتخابات شرکت کردند ولی آن‌هایی که شرکت نکردند با جمهوری اسلامی ایران دشمنی ندارند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه معرفی و نگه‌داشتن دستاوردهای انقلاب از سوی مسئولان امر مهم است ابراز کرد: همه برای پیشرفت و عزت کشور باید در کنار هم باشیم و این موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری است که باید به آن توجه کرد. 

امام جمعه زنجان گفت: مشارکت و حضور مردم در عرصه انتخابات امری مهم بوده و این حق هر فرد ایرانی است که در انتخابات شرکت کنند و قطعاً پیروز انتخابات کسانی هستند که در انتخابات مشارکت داشتند.

خاتمی با بیان اینکه دشمنان سال‌هاست که به‌دنبال نابودی ایران اسلامی هستند، در برابر چنین دشمنانی باید حفظ وحدت داشت و به یکدیگر کمک کرد افزود: رقابت‌ها در انتخابات باید به رفاقت تبدیل شود و همه در یک مسیر برای پیشرفت کشور اقدام کنیم.

وی عنوان کرد: هواداران کاندیداها باید رفتار معقول و خداپسند داشته و در کنار آن‌ها رسانه‌ها نیز خیرخواه مردم باشند تا اهداف اصلی برای پیشرفت کشور حاصل شود.

امام جمعه زنجان تاکید کرد: چیزی بالاتر از شهادت نیست و این یک هدف نیست بلکه اصل اول اسلام است و شهادت پیام و پیامد دارد و اصل مسئله‌ پاسداری از قرآن و سیره پیامبر اکرم (ص) است.

وی با بیان اینکه شهادت امام حسین (ع) در مسیر آزادگی و حریت بود، گفت: باید تبیین قیام عاشورا جزو اولویت‌ها باشد تا همه بدانند که امام حسین (ع) برای چه وارد این عرصه شد و این وظیفه را باید مهم دانست و به آن توجه کرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر