logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۹۲۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

ترور ترامپ شگردی برای کسب محبوبیت بود

ترور-ترامپ-شگردی-برای-کسب-محبوبیت-بود
امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه این ترور بزرگ‌ترین شکست سرویس مخفی آمریکا به حساب می‌آید گفت: این اقدام با هدف نجات ترامپ از مخمسه حضور در دادگاه و شگردی برای کسب محبوبیت و رای‌آوری بیشتر بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری در خطبه‌های نماز جمعه ماهنشان گفت: ترور نمایشی ترامپ به سرعت تصویر فراگیری خشونت در آمریکا را باز‌نمایی کرد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این ترور بزرگ‌ترین شکست سرویس مخفی آمریکا به حساب می‌آید گفت: این اقدام با هدف نجات ترامپ از مخمسه حضور در دادگاه و شگردی برای کسب محبوبیت و رای‌آوری بیشتر بود.

امام جمعه ماهنشان عنوان کرد: این ترور فرصتی را فراهم آورد تا افکار عمومی در شرایط خاصی که جنگ غزه قرار دارد از تمرکز به کودک‌کشی و جنایات منحرف شود.

وی با تاکید بر اینکه فضاسازی شیطنت‌آمیز رسانه‌ای در اتهام‌زنی به ایران دلیل دیگری بر ساختگی و نمایشی بودن این ترور نافرجام است گفت: ترامپ باید برای جنایت ترور شهیدان سردار سلیمانی و ابو‌مهدی‌المهندس تاوان سختی را باید پس دهد.

 علی‌اکبری عنوان کرد: طی ۹ ماه گذشته چیزی حدود ۴۰ هزار غیرنظامی در غزه با سلاح‌های آمریکایی و آلمانی به شهادت رسیده‌اند، علاوه بر کودک و نوزاد ۹ هزار دانش‌آموز شهید شده‌اند.

 وی مطرح کرد: ما بار دیگر از جوامع جهانی و بین‌المللی و مسلمان جهان می‌خواهیم نسبت به جنایات و کودک‌کشی که در غزه و فلسطین بی‌تفاوت نباشند.

امام جمعه ماهنشان با تاکید بر اینکه کربلا در غزه و فلسطین تکرار می‌شود بیان کرد: شمران و یزیدان و حرمله‌های زمان نیز در آن جنایت می‌کنند و نباید نسبت به آن خاموش بود.

وی ادامه داد: ایستادگی غزه بر تمامی پیش‌بینی‌ها غلبه کرده و مردم فلسطین علی رغم حجم وسیع درد و رنج‌ها ثابت قدم ایستاده‌اند.

علی‌اکبری با بیان اینکه حمله داعش به تجمع شیعیان در مسقط عمان را شدیداً حکوم می‌کنیم گفت:  این حمله نشان از وحشی‌گری بغض و عداوت این گروه کافر بی‌دین است.

 وی از انحصاری بودن پیمانکار و نبود فضای رقابتی گلایه کرد و گفت: نتیجه آن بالا بودن قیمت و پایین آمدن کیفیت می‌شود و کارها به کندی انجام می‌شود. 

امام جمعه ماهنشان ابراز کرد: ما از مسئولان می‌خواهیم با جذب پیمانکار قوی و ایجاد کارخانه سیار آسفالت فضای رقابتی ایجاد کند تا کارها سریع‌تر و با کیفیت و کم هزینه تر انجام شود.

وی با توجه به فصل گرم سال و کمبود آب شرب مرکز شهرستان و روستاهای اطراف  مردم را به صرفه‌جویی دعوت کرد افزود: از مسئولان اداره آب و فاضلاب در خواست داریم در جهت حل مشکلات مربوط به آب تلاش کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر