logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۹۲۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان:

وزش باد شدید زنجان را فرا می‌گیرد

وزش-باد-شدید-زنجان-را-فرا-می‌گیرد-
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: به دلیل عبور امواج ضعیفی از جو منطقه برای ساعات بعد از ظهر روزهای جمعه و شنبه افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود و وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

حسین سلطانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه امروز آسمان صاف تا قسمتی ابری است که در ساعات بعد از ظهر با وزش باد نسبتاً شدید همراه خواهد شد اظهار کرد: به دلیل عبور امواج ضعیفی از جو منطقه برای ساعات بعد از ظهر روزهای جمعه و شنبه افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه به دلیل عبور امواج ضعیف بارش پراکنده و رعد و برق در برخی مناطق همراه خواهد بود ادامه داد: در روزهای آینده نیز در ساعات بعد از ظهر وزش باد نسبتاً شدید در برخی مناطق مورد نظر دور از انتظار نیست که ممکن است با خیزش غبار محلی همراه شود‌.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: دمای هوا امروز و فردا موقتا کاهش می‌یابد و از روز شنبه دمای هوا افزایش خواهد داشت و دمای فعلی شهر زنجان ۲۳ درجه سانتی‌گراد است.

سلطانی ادامه داد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۵ و ۳۶ درجه، ابهر ۱۸ و ۳۴ درجه،‌ خرمدره ۱۸ و ۳۳ درجه، آب‌بر ۲۲ و ۳۵ درجه، قیدار ۱۷ و ۳۴ درجه، سلطانیه ۱۳ و ۳۵ درجه و ماهنشان ۲۱ و ۳۷ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر