logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۹۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

تعاملات با سازمانهای مردم نهاد و انجمن‌های خیریه افزایش می‌یابد

تعاملات-با-سازمانهای-مردم-نهاد-و-انجمن‌های-خیریه-افزایش-می‌یابد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به برنامه‌ها و اولویت‌ها دوران مدیریتی خود گفت: تعاملات با سازمانهای مردم نهاد و انجمن‌های خیریه افزایش می‌یابد.

به گزارش موج رسا; پرویز قزلباش امروز در آئین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی بعد از ۳۰ سال به نقطه اعتماد رسیده است.

وی با بیان اینکه باید به توانمندی‌های خودمان اعتماد کنیم، افزود: برنامه ریزی‌ها در جهت استفاده کامل از این توانمندی‌ها خواهد بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه در ۱۲ سال  گذشته این دانشگاه رشد خوبی داشته است، ابراز کرد: در حال حاضر علوم پزشکی زنجان به نقطه‌ای رسیده که می‌توانیم با روی باز از آن دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه خوداتکایی به این معنا نیست که از تعامل بین بخشی غافل باشیم، تصریح کرد: حمایت از سازمانهای مردم نهاد و مشارکتهای مردمی در جزو برنامه‌ها خواهد بود.

قزلباش با ابراز اینکه زنجان در آینده بهشت خیران خواهد بود به توسعه بیمارستان ولیعصر(عج) بدون هزینه برای دولت اشاره کرد و انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان را نیز یک نمونه موفق از اعتماد به خیران دانست.

وی تصریح کرد: انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان بسیار هوشمندانه عمل کرده و سبب افتخار همه ما شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه پاک‌دستی، توجه به مسائل اخلاقی و عدم دخالت گرایش‌های سیاسی جزو سیاست‌های مدیریتی بنده خواه بود، اظهار کرد: در کار فقط به کار نگاه می‌کنیم تا به آن نقطه‌ای که ترسیم شده برسیم.

وی در پایان تاکید کرد: در دوره مدیریتی بنده تعاملات با انجمن‌ها افزایش خواهد یافت.

علیرضا بیگلری رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: دولت سلامت را در اولویت نخست قرار داده است.

وی با اشاره به انجام ۶۰۰ پروژه در استان زنجان به راه‌اندازی IVF، اورژانس هوایی، افتتاح بیمارستان الغدیر نیز اشاره کرد و گفت: اقدامات بزرگی در حوزه بهداشت و درمان استان زنجان انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه این دانشگاه در ۶۴ رشته مقطع دانشجو می‌پذیرد، افزود: این دانشگاه اکنون دبیرخانه منطقه ۶ کشوری است.

وی بیان کرد: خوشحالم آن چیزی که تحویل می‌دهم بهتر از آن است که تحویل گرفتم.

بیگلری به راه‌اندازی بنیاد ژنتیک در زنجان اشاره کرد و ابراز کرد: این بنیاد در کشور بی‌نظیر است که قرار است در زنجان راه‌اندازی شود.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴