logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۹۲۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سازمان آتش‌نشانی شهرداری زنجان خبر داد:

آماده‌باش 19 اکیپ آتش‌نشانی برای دسته زینبیه

آماده‌باش-19-اکیپ-آتش‌نشانی-برای-دسته-زینبیه
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به آماده‌باش 19 اکیپ آتش‌نشانی برای دسته زینبیه گفت: 62 آتش نشان آماده ارائه خدمات هستند.

محسن پناهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با اشاره به ارائه خدمات اکیپ‌های آتش‌نشانی برای عزاداران حسینی در زنجان اظهار کرد: از ابتدای ماه محرم نیروهای آتش‌نشانی در آمادگی کامل قرار گرفته و به عزاداران خدمات‌رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید براینکه برای تامین ایمنی هیأت‌های عزاداری در دهه اول محرم اکیپ‌های آتش‌نشانی در پنج نقطه از شهر زنجان مستقر هستند ادامه داد: برای دسته‌های عزاداری حسینیه اعظم و زینبیه اعظم زنجان تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

پناهی با تاکید براینکه ‍85 آتش‌نشان در 18 نقطه حضور پیدا داشته و به ارائه خدمات اقدام کردند خاطر نشان کرد: برای دسته زینبیه زنجان نیز تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برای دسته زینبیه اعظم زنجان 62 آتش‌نشان آماده ارائه خدمات هستند  عنوان کرد: اکیپ‌های آتش‌نشانی در هفت نقطه در مسیر دسته زینبیه زنجان مستقر خواهند شد و 12 اکیپ پشتیبان در ایستگاه‌های آتش‌نشانی در حال آماده قرار دارند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان خاطرنشان کرد: در مجموع 19 اکیپ در سطح شهر زنجان برای دسته زینبیه اعظم زنجان در حال آماده باش قرار گرفتند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر