logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۹۲۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

آبرسانی به ۵۶۰ واحد مسکن ملی در شهر هیدج

آبرسانی-به-۵۶۰-واحد-مسکن-ملی-در-شهر-هیدج
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: عملیات آبرسانی به مسکن‌های ملی شهر هیدج به تعداد ۵۶۰ واحد انجام و اشتراک ۴۰ واحد مسکونی برقرار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ علی محمد نادرخانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای آبرسانی به مسکن‌های اقدام ملی در شهر هیدج اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.  

بیشتر بخوانید

وی اظهار داشت: این طرح شامل احداث ۲.۵ کیلومتر خط انتقال و ۲.۵ کیلومتر شبکه توزیع آب است و هم‌اکنون مشترکان می‌توانند جهت خرید انشعابات خود اقدام کنند.  

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان یادآور شد: با آبرسانی به مسکن‌های ملی در شهر هیدج جمعیتی افزون بر ۲ هزار نفر از آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می‌شوند.  

این مسئول خاطرنشان کرد: تعداد کل انشعابات شهر هیدج بیش از ۶ هزار فقره بوده که در سه ماهه سال‌ جاری نیز ۵۶ انشعاب جدید واگذار شده است.  

نادرخانی با تاکید بر برخورد جدی با انشعابات غیرمجاز در استان زنجان گفت: امسال ۶ فقره انشعاب غیرمجاز در شهر هیدج کشف و شناسایی شد.  

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به مصرف بی‌رویه آب به خصوص در فصول گرم سال در مناطق روستایی نیز اشاره و از مشترکان روستایی درخواست کرد: از مصرف آب برای آب‌یاری باغ و باغچه پرهیز کنند تا مشترکان دیگر نیز بتوانند از آب پایدار بهره‌مند شوند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر