logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۹۲۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم شهرستان‌های ایجرود و ماهنشان در مجلس شورای اسلامی:

احداث استخر‌های معیشتی عامل توسعه اقتصاد است

احداث-استخر‌های-معیشتی-عامل-توسعه-اقتصاد-است
نماینده مردم شهرستان‌های ایجرود و ماهنشان در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث استخرهای معیشتی از کارهای مهمی است که می‌تواند به اقتصاد کشاورزان کمک کند.

جمال موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: احداث استخرهای معیشتی از کارهای مهمی است که می‌تواند به اقتصاد کشاورزان کمک کند و پیشنهاد می‌شود با برنامه‌ریزی و تامین اعتبار ۱۰ استخر در مناطق مختلف حوزه‌های انتخابیه اجرا شود که رایزنی‌های آن با وزیر جهاد کشاورزی انجام شده است.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: ایجاد استخر‌های معیشتی توسعه و رونق را برای کشاورزان منطقه به ارمغان خواهد آورد.

نماینده مردم شهرستان‌های ایجرود و ماهنشان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جمع‌آوری آب‌های سطحی که در زمان غیر کشاورزی جاری بوده و از دسترس کشاورزان خارج می‌شود، می‌تواند با ایجاد استخرهای مورد نظر زمینه سهولت کشاورزی و توسعه آن در منطقه را ایجاد کند.

وی در بخش دیگر با بیان اینکه توسعه ورزش در حوزه‌های انتخابیه نیز امری مهم تلقی می‌شود عنوان کرد: برای چمن مصنوعی در هر دو شهرستان از وزیر ورزش و جوانان موافقت گرفته شده که به هر تعداد زمین که مقدمات اولیه شامل اخذ زمین، زیرسازی و بتن‌ریزی توسط دهیاران انجام شود.

موسوی خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان چمن‌های مصنوعی را نصب کند و ارزش ریالی هر چمن مصنوعی نزدیک یک میلیارد تومان است که در این مورد اقداماتی توسط معاون امور روستایی استانداری اقداماتی انجام شده است که در سال ۱۴۰۳ شاهد افتتاح حداقل ۲۰ زمین چمن مصنوعی در دو شهرستان باشیم.

انتهای خبر/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶ ]
روستای وننق ازتوابع بخش قره پشتلوشهرستان زنجان باوجود رودخانه عظیم نیازمنداستخرمعیشتی میباشد که ازاین طریق کشاورزان مشکل کم آبی وخشکسالی را تامین نمایند نیازبه حمایت دولت جمهوری اسلامی داردازمسئولین مرتبط خواهشمنداست دراین مورد کمک کنند باتشکر رئیس شورای اسلامی روستای وننق حجت جعفری
فرم ارسال نظر