logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۹۱۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راه زنجان خبر داد:

ترافیک سنگین در محور زنجان به ارمغانخانه

ترافیک-سنگین-در-محور-زنجان-به-ارمغانخانه-
رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: با توجه به تعزیه‌هایی که همه ساله در روز عاشورا شاهد آن هستیم محور زنجان به ارمغانخانه ترافیک سنگین است.

مهدی میناخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه محور زنجان به ارمغانخانه با توجه به برنامه تعزیه که در هر ساله در ارمغانخانه برگزار می‌شود شاهد ترافیک سنگین هستیم اظهار کرد: سایر محورهای استان ترافیک عادی و روان است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: طبق پیش‌بینی به عمل آمده تا ساعات پایانی روز حجم ترافیک در سایر محورها به ویژه در آزادراه‌ زنجان به تبریز، زنجان به قزوین، زنجان به بیجار و به سمت خرمدره به جهت بازگشت مسافران از مراسمات و تعزیه‌ها افزایش می‌یابد.

رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه زنجان عنوان کرد: عواملی که در امر بروز حوادث جاده‌ای دخیل هستند به ویژه سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ، استفاده از تلفن همراه و بستن کمربند ایمنی در طول مسیر به ویژه سرنشین‌های عقب خودرو است، امری که لازم است توجه شود تا شاهد حوادث ناگوار در طول مسیر نباشیم.

میناخانی ابراز کرد: رانندگان در نظر داشته باشند که جرائم مربوط به عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نیز افزایش پیدا کرده است همشهریان همکاری لازم را با پلیس راه در طول مسیر داشته باشند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر