logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۹۱۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت شنا استان زنجان مطرح کرد:

برگزاری مسابقات شنا کشوری دختران در زنجان

برگزاری-مسابقات-شنا-کشوری-دختران-در-زنجان
رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان گفت: مسابقات شنا دختران در رده سنی نوجوانان در استخر شهید شهبازی برگزار شد.

جمال داودی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه مسابقات رشته شنا دختران نوجوان برگزار شد، گفت: در این رویداد ۲۳ نفر از بهترین شناگران ۱۱ و ۱۲ سال استان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در چهار ماده ۱۰۰ متر افرادی به رقابت پرداختند و پنج نفر از برترین‌ها برای حضور در مسابقات کشوری دانش‌آموزان شرکت خواهند کرد.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان با اشاره به مسابقات دانش‌آموزی عنوان کرد: این رقابت‌ها مرداد ماه سال جاری به میزبانی استان فارس برگزار می‌شود، که شناگران زنجانی نیز اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: رشته شنا جزو رشته‌های مورد علاقه عموم مردم است به خصوص در فصول تعطیلی مدارس شاهد افزایش چشمگیر آمار ورزشکاران در استفاده از استخرها هستیم.

داودی با اشاره به اینکه شنا از رشته‌های مورد تأکید دین مبین اسلام است، تصریح کرد: از جایگاه مهمی برخوردار بوده و به طور قطع حمایت‌های ویژه را در توسعه این ورزش خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: برگزاری دوره‌های مربیگری، داوری و کارآموزی رشته‌های ورزشی شنا، شیرجه و واترپلو از دیگر برنامه‌های امسال هیأت است تا بتوانیم سطح دانش مربیان زنجان را افزایش دهیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر