logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۹۱۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

حضور همسر شهید رئیسی در دسته حسینیه اعظم زنجان+عکس

حضور-همسر-شهید-رئیسی-در-دسته-حسینیه-اعظم-زنجان+عکس
خانواده شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در یوم‌العباس مهمان ویژه زنجانی‌ها و دسته حسینیه اعظم زنجان بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ خانواده شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در یوم‌العباس مهمان ویژه زنجانی‌ها بودند که در دسته حسینیه اعظم زنجان نیز شرکت کردند.

بیشتر بخوانید

 جمیله علم‌الهدی در اجتماع عزاداران در حسینیه اعظم زنجان با تاکید بر تربیت انقلابی و شهیدپرور فرزندان و جوانان، اظهار داشت: اصحاب رسانه کمک حال آموزش و پرورش شوند و به پدران و مادران کمک کنند تا فرزندان خود را به نحوی که مشتاق شهادت باشند تربیت کنند.

وی با اشاره به اینکه شهادت‌طلبی به سیره‌ای برای جوانان کشورم تبدیل شده است، گفت: این امر حتی به سایر کشورها نیز نشر داده شده و سرایت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تربیت شهادت‌طلبانه می‌تواند در مقابل استعمار و استکبار مقاومت کند وگرنه دشمنان با فرهنگ مبتذل همه چیز را از بین می‌برند.

همسر شهید رئیسی با اشاره به اینکه امروز عده‌ای از دنیا بیزار و برخی عاشق دنیا شده‌اند، گفت: افراد دنیا‌طلب برای ماندن در دنیا به هر کار سخیف و ناپسندی چنگ می‌زنند؛ اما گروهی دیگر که گروه رستگاران‌اند دنیا را برای رسیدن به حق تعالی قربانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شهید رئیسی اسلامیت این جمهوری را معنا کرد، گفت: ایشان، رئیس جمهوری را معنا کرد که به معنای شکست تمام حصارهای قومی، سیاسی، فرقه‌ای و از سویی دیگر مشارکت دادن مردم در همه امور و تصمیم‌گیری‌ها بود.

علم‌الهدی با بیان اینکه شهید رئیسی به برکت روضه امام حسین (ع) بهتر از بسیاری دیگر از افراد، زندگی را معنی کرد و توانست خیلی از ارزش‌ها و مسئولیت‌ها را معنا کند، اذعان کرد: شایسته نیست از راهی که آمدیم به عقب بازگردیم.

وی با تاکید بر اینکه این کشور ایران در جهان موفق و قدرتمند شده و عزتی به دست آورده تصریح کرد: باید از این موفقیت و دستاورد‌ها حفظ و صیانت شود.

همسر شهید رئیسی با اشاره به اینکه همین روضه‌ها، معنویت و حقیقت‌گرایی و دین را زنده نگه داشته است، گفت: توحید توسط امام حسین (ع) معنا شد و شهدای انقلاب اسلامی نیز پیروان امام حسین و حضرت ابوالفضل(ع) هستند و همانند آنان توحید را معنا کردند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر