logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۹۱۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ماهنشان:

کودکان یتیم ماهنشان حامی دارند

کودکان-یتیم-ماهنشان-حامی-دارند
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ماهنشان گفت: در حال‌ حاضر حدود ۷۲ یتیم و ۱۹۰ محسنین در این شهرستان وجود دارد که دو هزار و ۲۰۰ حامی از سراسر کشور سرپرستی کودکان یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) این شهرستان را برعهده گرفته‌اند.

معصومه ملکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: طرح «اکرام ایـتام» با هدف حمایت از کودکان یتیم و تامین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان و زمینه‌های دیگر است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان در قالب کمک به یتیم خاص، کمک به دانش‌آموز خاص، کمک به دانشجوی خاص اقدام می‌کنند افزود: افراد حقیقی یا حقوقی در این طرح «حامی» نامیده می‌شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ماهنشان تصریح کرد: خیران با مراجعه به کمیته امداد امام (ره) شهرستان و یا درگاه‌های الکترونیک و تکمیل فرم اعلام همکاری، آمادگی خود را جهت تحت حمایت گرفتن یک یا چند کودک یتیم اعلام می‌کنند.

وی تصریح کرد: در طی مدت حمایت، مبالغ واریزی حامی مستقیم به حساب فرزندان معنوی تحت حمایت واریز می‌شود.

ملکی با بیان اینکه خیران می‌توانند با هماهنگی کمیته امداد امام(ره) از محل سکونت ایتام مورد نظر بازدید کنند ابراز کرد: خیران می‌توانند نسبت به رفع دیگر مشکلات آنان نیز اقدام کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: بدیهی است گزارش‌های دوره‌ای مربوط به نحوه و میزان وجوه واریزی توسط خیران جهت آگاهی آنان ارسال می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در حال‌ حاضر حدود ۷۲ یتیم و ۱۹۰ محسنین در این شهرستان وجود دارد گفت: دو هزار و ۲۰۰ حامی از سراسر کشور سرپرستی کودکان یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) این شهرستان را برعهده گرفته و سایه مهربانی خود را بر سر آنان گسترانیده‌‌اند.

ملکی بیان کرد: این پویش به عشق امام حسین (ع) با هدف جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین همزمان با ایام محرم و تحت عنوان نذر امسال من، حمایت از یک یتیم از اول محرم آغاز شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر