logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۹۱۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری زنجان خبر داد:

آمادگی ۱۶ اکیپ آتش‌نشانی زنجان در یوم‌العباس

آمادگی-۱۶-اکیپ-آتش‌نشانی-زنجان-در-یوم‌العباس
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری زنجان از آمادگی ۱۶ اکیپ آماده عملیات در روز یوم‌العباس در ایستگاه‌های سطح شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی زنجان، مجید امیرفضلی اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن چند مراسم عزاداری مهم، نیروهای آتش‌نشانی در آماده‌باش کامل هستند و همه مرخصی‌ها لغو شده است و با توجه به تجمع عزاداران حسینی در دسته عزاداری و احتمال بروز حوادث پیش‌بینی نشده، آتش‌نشانی زنجان در آماده باش است.

بیشتر بخوانید

امیرفضلی افزود: از نخستین روز ماه محرم تامین ایمنی عزاداری‌ها در هیأت مذهبی چه روزانه و چه شبانه با استقرار آتش‌نشانان همراه است و از فردا استقرارها در محل هیات‌های مذهبی با توجه به برگزاری دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان و همچنین مراسم روز تاسوعا و عاشورا افزایش پیدا می‌کند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری زنجان بیان کرد: بیش از ۶۵ آتش‌نشان در روز دسته عزاداری حسینیه اعظم در آماده‌باش هستند، این آتش‌نشان‌ها به صورت پیاده و به همراه موتور و خودرو در نقاط مختلف مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان حضور خواهند داشت.

وی گفت: ۱۶ اکیپ آماده عملیات در روز یوم‌العباس خواهند بود و ۴۴ مامور آتش‌نشان در سطح شهر و ۲۱ مامور آتش‌نشان در ایستگاه‌های سطح شهر آماده‌باش خواهد بود.

وی ادامه داد: در راستای پوشش ایمنی برنامه‌های ایام محرم همه امکانات سازمان آتش‌نشانی از جمله ماشین‌آلات خاص، بالابرها، بیل مکانیکی‌ها و سایر تجهیزات شهرداری به کار گرفته خواهند شد.

امیرفضلی از شهروندان درخواست کرد: در صورت حضور در اماکن مذهبی و شرکت در مراسم سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) با مسئولان اماکن مذهبی و نیروهای امدادی به ویژه آتش‌نشانان همکاری داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه، خونسردی خود را حفظ کرده و با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تماس بگیرند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر