logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۹۱۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره گردشگری شهرستان زنجان خبر داد:

زنجان میزبان گردشگران یوم‌العباس

زنجان-میزبان-گردشگران-یوم‌العباس-
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زنجان گفت: گردشگران با قطار گردشگری برای سومین بار در مراسم یوم‌العباس حسینیه اعظم زنجان شرکت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مهدی باقری، اظهار کرد: تعدادی از عزاداران حسینی با قطار گردشگری با عنوان کاروان عشق در مراسم یوم‌العباس زنجانی شرکت می‌کنند و در ایستگاه راه‌آهن زنجان با استقبال گرم مقامات استانی، خادمین حسینیه اعظم زنجان و مردم زنجان مواجه می‌شوند.

بیشتر بخوانید

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زنجان افزود: قطار گردشگری کاروان عشق با هدف شرکت مسافران در مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان ساعت ۷ از تهران حرکت کرده و ساعت ۱۹ و ۱۷ دقیقه از زنجان به تهران باز خواهد گشت. 

وی اضافه کرد: در دو ایستگاه شهرستان خرمدره و قره بلاغ خادمین حسینیه اعظم از این مسافران با تقدیم گل استقبال خواهند کرد و استقبال رسمی و مراسم عزاداری در سالن ایستگاه قطار برگزار خواهد شد و راس ساعت ۱۴ در مراسم سینه‌زنی و عزادارای یوم‌العباس در حسینیه اعظم زنجان حضور خواهند داشت. 

باقری بیان کرد: متقاضیان سفر با قطار فوق‌العاده زنجان برای تهیه بلیت و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت رجا به نشانی www. raja. ir و سایر مراکز فروش بلیت و اپلیکیشن‌ها، به صورت شبانه‌روزی با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن ۱۵۳۹ تماس بگیرند. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زنجان افزود: شبکه‌های مختلف تلویزیونی ملی و بین‌المللی مراسم یوم‌العباس را طبق روال سابق به‌شکل زنده پخش خواهند کرد؛ همینطور ده‌ها خبرنگار خبرگزاری‌ها، نشریات، مطبوعات و پایگاه‌های خبری، دسته باشکوه حسینیه اعظم زنجان را پوشش خبری خواهند داد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر