logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۹۱۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول بنیاد علوی استان زنجان خبر داد:

اجرای طرح جامع معابر روستایی در ماهنشان

اجرای-طرح-جامع-معابر-روستایی-در-ماهنشان
مسئول پروژه‌های عمرانی بنیاد علوی استان زنجان گفت: طرح جامع معابر روستایی به همت بنیاد علوی در هفت روستای شهرستان ماهنشان در حال اجرا است.

محمد‌رضا اشرفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: طرح جامع معابر روستایی به همت بنیاد علوی در هفت روستای شهرستان ماهنشان در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه پروژه مورد نظر در روستاهای کَردی، تات‌قشلاقی، آقکند، بلندپرچین، کاکا، قوزیجاق‌سفلی و سریک از توابع شهرستان ماهنشان در حال اجرا است گفت: مناطق مورد نظر جزو روستاهای محروم و کم‌برخوردار هستند.

مسئول پروژه‌های عمرانی بنیاد علوی استان زنجان افزود: در این روستاها مساحتی بالغ بر ۶ هزار متر مربع سنگ فرش و دیوار حائل اجرا شده است.

وی با بیان اینکه مصالح صرف شده در این طرح توسط نهاد بنیاد علوی شهرستان ماهنشان تأمین شده است خاطرنشان کرد: برای این طرح مصالحی بالغ بر ۳۰۰ تُن سیمان، یک هزار و ۲۰۰ تُن ماسه و ۷۰۰ تُن سنگ به کار برده شده است‌.

اشرفی یادآور شد: این پروژه از تیر ماه سال ۱۴۰۲ آغاز شده و در حال حاضر نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان بر اساس رسالت اجتماعی خود در جهت محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مناطق محروم کشور در زمینه‌های مختلف در استان زنجان اقدام کرده است گفت: بنیاد علوی به عنوان بازوی اجرایی بنیاد مستضعفان در جهت خدمت‌رسانی به مناطق محروم در شهرستان ماهنشان اقدام کرده است.

مسئول پروژه‌های عمرانی بنیاد علوی استان زنجان اذعان کرد: اجرای طرح جامع معابر روستایی و سنگ فرش کردن معابر با همکاری بخشداری‌ها، دهیاری ها و اهالی روستاها از جمله این اقدامات است.

اشرفی با تاکید بر اینکه این پروژه که به صورت جهادی و مردمی اجرا شده است گفت: بنیاد علوی به صورت رایگان اقدام به تامین مصالح کرده و در اختیار دهیاری‌ها قرار داده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر