logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۹۱۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهنشان خبر داد:

پخش انیمیشن خورشید نینوا در کتابخانه ماهنشان

پخش-انیمیشن-خورشید-نینوا-در-کتابخانه-ماهنشان
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهنشان گفت: انیمیشن خورشید نینوا در محل کتابخانه عمومی شهر ماهنشان برای نوجوانان و کودکان به صورت رایگان نمایش داده خواهد شد.

ولی امیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: انیمیشن خورشید نینوا روز یک شنبه ۲۴ تیر ماه در محل کتابخانه عمومی شهر ماهنشان برای نوجوانان و کودکان به صورت رایگان نمایش داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه محتوی این انیمیشن شرح واقعه جان‌سوز عاشورا است عنوان کرد: هدف از اجرای این نمایش آشنایی کودکان با فرهنگ عاشورا و موضوعات امر به معروف و نهی از منکر است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهنشان با تاکید بر اینکه نمایش این انیمیشن در سالن مطالعه کتابخانه عمومی شهید رجائی شهر ماهنشان انجام خواهد شد خاطرنشان کرد: این کار با هدف ایجاد ذهنیت و علاقه‌مندی در کودکان و نوجوانان انجام می‌شود.

 وی یادآور شد: تلویزیون و کامپیوتر از رسانه‌های قدرتمندی است که بر گروه‌های مختلف سنی به ویژه بر زندگی و روحیات کودکان و نوجوانانی که مخاطبان خاص این رسانه‌ها هستند تاثیر زیادی دارد.

امیری با تاکید بر اینکه انمیشن‌ها به جهت داشتن فضای فانتزی و برخورداری از رنگ‌آمیزی‌های متنوع مورد توجه کودکان و نوجوانان هستند تصریح کرد: این برنامه‌ها از جذاب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین برنامه‌ها برای کودکان و نوجوانان هستند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهنشان اذعان کرد: آنان با ذهن خیال‌پرداز خود با شخصیت‌های کارتونی به شدت هم‌ذات‌پنداری داشته و خود را جای شخصیت‌های مختلف آن قرار می‌دهند.

وی با توجه به وجود نیازها و امکانات ویژه در کودکان و نوجوانان و داشتن ذهنی شفاف و زودجذب، با تاثیر‌پذیری عمیق در کودکان عنوان کرد: وجود چنین برنامه‌هایی در زمینه دینی و آموزش ارزش‌های دینی و فرهنگی و اجتماعی می‌تواند موثر واقع شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر