logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۹۱۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر:

دانشگاه سما به تعهدات خود عمل نکرده است

دانشگاه-سما-به-تعهدات-خود-عمل-نکرده-است
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: زمینی که به دانشگاه آزاد اسلامی واحد سما هبه شده بود، این دانشگاه در اجرای تعهدات خود کوتاهی کرده و شورا و شهرداری درصدد بازپس‌گیری زمین هستند.

سعید بهاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع)، گفت: در راستای تنویر افکار عمومی در فضای مجازی جهت پیگیری حق مردم  در راستای هبه زمینی که به دانشگاه آزاد اسلامی واحد سما شده بود، با اسناد و مدارک و ادله محکم در سال ۱۳۸۴ توسط شورای اسلامی و شهردار وقت زمینی در موقعیت شمالی شهر واقع در جاده مرشون، زمینی به مساحت ۱۷ هکتار به دانشگاه آزاد اسلامی واحد سما ابهر به صورت هبه به شرط واگذار شده بود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سما ابهر با تحویل زمین متعهد شده بود یک اردوگاه در آن زمین احداث کند، افزود: اکنون بعد از گذشت حدود ۲۰ سال از این موضوع می‌گذرد و تا به امروز هیچ‌گونه عملیاتی نسبت به احداث اردوگاه انجام نگرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: طبق بررسی‌هایی که صورت گرفته، این مکان را به کشت گندم، صیفی‌جات و موارد دیگری اختصاص دادند، که این در اصل به زیر پا گذاشتن تعهدات دانشگاه منجر شده است.

وی با بیان اینکه در این راستا شورای اسلامی شهر ابهر چندین بار اقدام به بازپس‌گیری این زمین کرده است، گفت: بنا به دلایلی و وساطت‌هایی که صورت گرفته تا به امروز این امر محقق نشده و در این راستا آگهی مزایده برای اجاره جهت کشت گندم موجود بوده و اخیراً متوجه شدیم که زمین را جهت تأمین بودجه‌های خود برای سال‌ جاری قصد فروش دارند.

بهاوری با بیان اینکه شهرداری این زمین را جهت پروژه‌های  فرهنگی و آموزشی واگذار کرده است، گفت: اگر شهرداری این زمین را بازپس‌گیری کند، برای مردم این کار را کرده و هیچ‌گونه قرض شخصی نبوده و فقط برای صیانت از حق و حقوق مردم ابهر است.

سعید بهاوری با تأکید بر اینکه شورای اسلامی و شهرداری شهر ابهر هیچ‌وقت از حق و حقوق مردم کوتاه نخواهد آمد، گفت:  احقاق حق این موضوعات و موضوعات دیگری که در گذشته واگذاری‌ها آن‌ها صورت گرفته و تعهدات آن‌ها انجام نشده و الباقی زمین‌هایی که به همین منوال واگذار شده، توسط شورای اسلامی و شهرداری شهر ابهر پیگیری خواهد شد و  مطمئناً شورا و شهرداری جهت پایمال نشدن حقوق مردم  پا پس نخواهد کشید.

انتهای خبر/

نظرات
[ نام : یه ابهری ] [ ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵ ]
با سلام اصلا دانشگاه سما به تعهدات خودش عمل نکرده آیا باید با قلدری زمین را پس گرفت باید زد بینی نگهبان را شکست باید با لودر در را وا کرد اگر اینگونه هست قانون کجای کار هست
فرم ارسال نظر