logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۹۱۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره امور آب ابهر در پاسخ به مطالبات مردمی خبر داد:

حل مشکل آب طالقانی ابهر تا فردا

حل-مشکل-آب-طالقانی-ابهر-تا-فردا
رئیس اداره امور آب و فاضلاب شهرستان ابهر گفت: افت فشار آب طالقانی شمالی که به دلیل گرما و بالا رفتن مصرف آب توسط همشهریان اتفاق افتاده بود در حال مرتفع شدن بوده و فردا مشکل حل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ خبری در فضای مجازی بابت آب منطقه طالقانی شمالی ابهر که از عصر تا نصف شب بدون اطلاع‌رسانی قبلی قطع می‌شود، منتشر شده است. خبرنگار موج‌رسا این موضوع را از رئیس اداره امور آب و فاضلاب شهرستان ابهر جویا شد.

بیشتر بخوانید

علی‌اصغر گنج‌خانلو در گفتگو با خبرنگار موج‌رسا گفت: به خاطر گرمای هوا و مصرف بالای آب در تعطیلات دو روز افت فشار در برخی مناطق از جمله طالقانی شمالی رخ داد.

وی با بیان اینکه در این چند روز همکاران اداره آب تمام تلاش خود را برای رفع این موضوع انجام داده‌اند، گفت: تا فردا این مشکل با مدیریت توزیع و فشار شبکه حل خوهد شد.

رئیس اداره امور آب و فاضلاب شهرستان ابهر با بیان اینکه این مشکل هر ساله این مناطق بوده است، گفت: خط انتقال جمع‌آوری چاه‌های شمال ابهر در مرحله اجرایی قرار دارد و با حفر دو حلقه چاه جدید و اتمام این پروژه این مشکل برای همیشه حل خوهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای حفر این چاه‌ها و احداث خط انتقال ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ متر خط انتقال از پارک پردیس به سمت مخزن شناط در حال اجرا است  و دو چاه عمیق هم حفاری شده که با اتصال این چاه‌ها به مخزن شناط، مشکل مناطق شناط، طالقانی شمالی و  شریف‌آباد در مدت ۲۰ روز به صورت کامل حل خواهد شد.

گنج‌خانلو تصریح کرد: با توجه به تداوم گرمای هوا در روزهای اخیر، به منظور مشارکت در تأمین آب پایدار برای همه همشهریان، از مردم درخواست داریم با صرفه‌جویی در مصرف آب در این روزهای عزیز که مصادف است با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و حضرت ابوالفضل‌العباس علیه‌السلام، شریک سقایی ما در شرکت آبفای شهرستان باشند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر