logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۹۱۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار هیدج خبر داد:

روزانه ۳۰ قلاده سگ جمع‌آوری می‌شود

روزانه-۳۰-قلاده-سگ-جمع‌آوری-می‌شود
شهردار هیدج گفت: طی چند روز گذشته تاکنون به‌طور میانگین روزانه ۳۰ قلاده سگ جمع‌آوری و به محل نگه‌داری سگ‌ها منتقل شده است.

علی کاظمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: با تشکیل اکیپ جمع‌آوری سگ‌های ولگرد، طرح فوریتی جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در شهر هیدج در حال انجام است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: با توجه به افزایش تعداد سگ‌های ولگرد و مزاحمت‌های این حیوانات برای شهروندان و ایجاد آلودگی‌های محیطی در سطح شهر، شهرداری هیدج طرح زنده‌گیری و جمع‌آوری سگ‌های ولگرد را در فوریت برنامه خدماتی خود قرار داده و در حال انجام است.

شهردار هیدج تصریح کرد: پیش از این در اکثر شهرداری‌ها اقدام سریع به منظور اتلاف سگ‌های ولگرد با روش‌های گوناگون صورت می‌گرفت که با توجه به ابلاغ دستور‌العملی که برای زنده‌گیری و مرگ با ترحم این دسته از حیوانات اعلام شده این روند جمع‌آوری با دقت بیشتری در حال انجام است.

وی تأکید کرد: در این طرح برای زنده‌گیری نیاز به ایجاد زیرساخت‌ها و  استفاده از  اکیپ تخصصی با وسایل لازم از قبیل اسلحه مخصوص و همچنین داروی بیهوشی و ادوات و قفس زنده‌گیری است و شهرداری طبق مفاد قانونی این دستورالعمل را اجرا می‌کند‌.

کاظمی عنوان کرد: بنابر ضرورت مشارکت شهروندان برای عملی شدن این طرح از مردم خواست می‌شود که در معرفی محل‌های تجمع این حیوانات با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای آغاز این طرح طی چند روز گذشته تاکنون به‌طور میانگین روزانه ۳۰ قلاده سگ جمع‌آوری و به محل نگه‌داری سگ‌ها منتقل شده است.

انتهای خبر/

نظرات
[ نام : حامدصالحی ] [ ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲ ]
خداقوت بیزحمت به خ پوریای ولی و اطراف اورژانس هم سربزنیدخیلی زیاده
فرم ارسال نظر