logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۹۱۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه موقت زنجان:

معیشت مردم اولویت اصلی رئیس جمهور باشد

معیشت-مردم-اولویت-اصلی-رئیس-جمهور-باشد-
امام جمعه موقت زنجان گفت: مبارزه با فساد و توزیع عادلانه منابع و امکانات در نقاط مختلف کشور بیش از گذشته مد نظر رئیس جمهور منتخب قرار داده شود و معیشت مردم اولویت اصلی رئیس جمهور باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام حسن بیات در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان با بیان اینکه از اسفند ماه سال گذشته چهار انتخابات در سایه امنیت، وفاق و آرامش در کشور انجام شده است اظهار کرد: مشارکت و حضور مردم پای صندوق‌های رأی نشانه اقتدار نظام است و مردم این مهم را ثابت کردند و پس از ۵۴ روز از شهادت آیت‌الله رئیسی جانشین او برای هدایت جامعه از طرف مردم تعیین شد.

بیشتر بخوانید

 وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نقش اساسی در برگزاری انتخابات پرصلابت ریاست جمهوری داشتند ابراز کرد: اکنون مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب انتخاب شده است و سر کار آمده و وظیفه بر این است که او را همراهی کنیم تا بیش از گذشته به کشور خدمت کند.

امام جمعه موقت زنجان ابراز کرد: باید از تاریخ درس گرفت و از رئیس جمهور منتخب انتظار بر این است در مسیر فرمايشات رهبری حرکت کند و وفاق ملی را افزایش دهد.

بیات عنوان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های متخصصان دلسوز از انتظارات رئیس جمهور منتخب است و تحقق این امر راهی برای چشم‌انداز بهتر برای کشور است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب مبارزه با فساد و توزیع عادلانه منابع و امکانات را در نقاط مختلف کشور بیش از گذشته مد نظر قرار داده تصریح کرد: پرداختن به معیشت مردم اولویت اساسی و اول رئیس جمهور باشد.

امام جمعه موقت زنجان عنوان کرد: خدمت به مردم امری مهم است که شب و روز نمی‌شناسد و رئیس جمهور در راستای رفع مشکلات بیش از گذشته تلاش و فعال باشد.

بیات گفت: سنجش و معیار و عملکرد رئیس جمهور به چهار سال بعد باز می‌گردد که امیدواریم اقدامات کنونی موجب سربلندی و رشد کشور باشد.

 

  

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر