logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۹۱۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه موقت ابهر:

طرح دشمن برای تحریم انتخابات شکست خورد

طرح-دشمن-برای-تحریم-انتخابات-شکست-خورد
امام جمعه موقت ابهر گفت: طرح دشمن برای تحریم انتخابات شکست خورد، دشمنان با انتخابات کشورهای دیگر کاری ندارند ولی برای عدم حضور مردم ایران در انتخابات برنامه‌ریزی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام ابراهیم شاهسوندی در خطبه‌های دوم نماز جمعه ابهر ضمن تسلیت ایام محرم گفت: از فعالیت‌های ذاکران اهل بیت که تمام تلاش خود را برای برگزار شدن باشکوه این مراسمات می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید

وی ضمن توصیه به جوانان و عاشقان اهل بیت علیه‌السلام گفت: عاشقان اهل بیت که دستجات عزاداری را در خیابان‌ها برپا و عرض ارادت می‌کنند، طوری برنامه‌ریزی کنند که مزاحم مردم نباشند.

امام جمعه موقت ابهر با بیان اینکه هفته‌های اخیر افتخاری بزرگ برای نظام اسلامی رقم خورد، گفت: علی‌رغم حادثه تلخی با شهادت شهید آیت‌الله رئیسی برای کشور رخ داد ولی این انتخابات با صلابت و صداقت در کشور اسلامی ایران برگزار شد و به خواست رهبری مشارکت حداکثری در دور دوم انتخاب انجام شد، حضور ۴۸.۹ درصدی نشان از صداقت در انتخابات بود.

وی با تأکید بر اینکه طرح دشمن برای تحریم انتخابات شکست خورد، گفت: دشمنان با انتخابات کشورهای دیگر کاری ندارند ولی برای عدم حضور مردم ایران در انتخابات برنامه‌ریزی می‌کنند ولی مردم با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند.

شاهسوندی با بیان اینکه جریان‌های فکری مختلفی در انتخابات ریاست‌ جمهوری حضور داشتند، گفت: همه نامزدها مواضع سیاسی خود را با صلابت و شفافیت مطرح کردند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر