logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۹۱۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

حضور در انتخابات لبیک به ندای رهبر بود

حضور-در-انتخابات-لبیک-به-ندای-رهبر-بود
امام جمعه ماهنشان گفت: انتخاباتی آزاد و شفاف طبق فرمایش مقام معظم رهبری در دو جمعه متمادی اتفاق افتاد و حضور ۵۰ درصدی مردم در انتخابات لبیک به ندای مقام معظم رهبری بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های نماز جمعه امروز ماهنشان گفت: انتخاباتی آزاد و شفاف طبق فرمایش مقام معظم رهبری در دو جمعه متمادی اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه مسئولان با برگزاری انتخابات در یک فرایند مردمی و در عین حال آرام و توأم گفت: حضور ۵۰ درصدی مردم در انتخابات لبیک به ندای مقام معظم رهبری بود. 

امام جمعه ماهنشان ابراز کرد: تمامی کشورهای دنیا تبریک گفتند فقط دولت مستکبر آمریکا انتخابات در ایران را زیر سوال برد.

 وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور تمام مردم بوده و انتخابات پایان رسیده است گفت: رقابت‌ها به رفاقت مبدل شود.

علی‌اکبری با اشاره به اینکه منتخب مردم باید خود را برای انجام تعهد بزرگ چهار ساله آماده کند گفت: با آرمان‌های امام و شهدا تجدید پیمان کند، راه شهیدان رجائی و رئیسی را ادامه دهد و کابینه خود را هر چه سریع‌تر انتخاب کند.

وی خاطر نشان کرد: یمنی‌ها در هفته‌های اخیر از برخی دستاوردهای نظامی جدید رونمایی کردند تا تاییدی بر سرعت بالای رشد قدرت نظامی و دریایی این کشور باشد‌.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به اینکه مصرف انرژی در تابستان نگرانی ایجاد می‌کند ادامه داد: این نگرانی فقط با صرفه‌جویی و عدم استفاده از وسایل پرمصرف و غیر ضروری رفع خواهد شد. 

 وی با تاکید بر اینکه نگهداری دام و احشام در داخل شهر ماهنشان که مرکز شهرستان است مشکل‌ساز بوده گفت: این امر توجه مسئولان را می‌طلبد.

علی‌اکبری عنوان کرد: شورای نگهبان نهاد مقدس و انقلابی در انتخابات اخیر ثابت کرد معیار برای ایشان قانون بوده و هیچ گرایش حزبی و جناحی ندارند و از سلامت و عدالت بالایی برخوردار هستند.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به اینکه فصل برداشت گندم است اظهار کرد: از تعاون روستایی و جهاد کشاورزی درخواست دارم تا نسبت به خرید گندم از گندم‌کاران به ویژه در منطقه اوریاد اقدامات لازم انجام شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر