logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۹۱۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

مأموریت دولت اقتصاد و معیشت مردم است

مأموریت-دولت-اقتصاد-و-معیشت-مردم-است-
امام جمعه طارم با بیان اینکه بیش از ۳۰ میلیون نفر پای صندوق‌های رأی حضور داشتند گفت: مأموریت اصلی این دولت اقتصاد و معیشت مردم و احیای اعتماد به جامعه و جوانان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان طارم با بیان اینکه از مردم شریف ایران مخصوصأ شهرستان طارم به خاطر حضور پر شور در پای صندوق‌های رای تشکر و قدردانی می‌کنیم اظهار کرد: دشمنان بار دیگر ناکام ماندند و آن‌ها در صدد هستند به ایران ضربه بزنند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه دولت چهاردهم به امید خدا کار و فعالیت خود را شروع خواهد کرد ابراز کرد: مأموریت اصلی این دولت اقتصاد و معیشت مردم و احیای اعتماد و امید به مردم به ویژه جوانان است که بزرگترین سرمایه برای کشور محسوب می‌شوند.

امام جمعه طارم گفت: امید بزرگترین قوه محرکه انسان است و امید به پیروزی و پیشرفت هر انسانی را به حرکت وادار می‌کند و عامل اصلی پیروزی در صحنه‌های مختلف در کشور مردم هستند.

منصوری افزود: ملتی که از آینده مأیوس و خود را تحقیر کند پیشرفت نخواهد کرد و تحریم و تحریف دو بال مهم دشمن در جنگ ترکیبی است.

وی با اشاره به اینکه جنگ ترکیبی حمله نظامی نیست بلکه در اصل حمله به باورهای دینی و سیاسی است ادامه داد: دشمن از رسانه و از عوامل فرهنگی و امنیتی استفاده می‌کند و تحریف واژگون نشان دادن حقایق است.

امام جمعه طارم تصریح کرد: مردم در پای صندوق‌های رأی وظیفه خود را انجام دادند حال نوبت مسئولان است که به وعده‌های خود عمل کنند.

منصوری ابراز کرد: ۲۶ تیر ماه سالروز تأسیس شورای نگهبان است که حافظ مصالح کشور بوده و تضعيف آن ضربه جبران‌ناپذیر به انقلاب وارد می‌کند.

وی گفت: فرا رسیدن روز عاشورا و تاسوعای حسینی را خدمت مردم شریف تسلیت عرض کرده و عاشورا درس عبرت برای یاری امام زمان (عج) بوده و فلسفه قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر است.

منصوری اضافه کرد: در این ایام روز بهزیستی و تأمین اجتماعی را پیش‌رو داریم و نهادهای حمایتی در جهت حل مشکلات و مطالبات برآیند و نباید از قشرهای ضعیف جامعه غافل بود.

انتهای خبر/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲ ]
از موج رسا مخصوصا سرکار خانم قربانی بابت پیگیری ها و ارسال اخبار مربوط به طارم متشکرم
فرم ارسال نظر